sâmbătă, 12 decembrie 2009

Batem China, Norvegia pierde cu Coreea. Ce facem noi cu Coreea?


Inceputul meciului cu China a fost plin de pumni in cap pentru romance. Dupa minutul 10 a fost samba, chiar si cu rezervele. Uite ca Voina a lasat-o in afara lotului pe celebrissima Fiera, care este pe dinafara de ceva vreme. A lasat-o si pe Geiger rezerva si, dupa mine e superclar ca Melinda nu mai prinde nicio secunda de joc la Mondialul asta. Bine ca a intrat in prima faza.

Radu Voina este un antrenor fricos sau poate prudent. Repet, nu-mi place, dar asta este exclusiv problema mea.

Mai stau ce stau si vad ca Norvegia o fura de la Coreea de Sud. Nordicele si-au rulat echipa, de la asiatice n-au intrat in teren 5 fete (doua au fost cateva secunde). Asta insemna ca le putem prinde pe coreence usor obosite, sau, macar, mai obosite ca noi. Mai ales ca vor juca si cu Ungaria maine. Am vazut ca Norvegia nu este tata de albine si ca o poate lua. Mai vad ca Franta e pe cai mari, dar e musai sa bata Rusia. Danezele sunt si ele adevarate. Destul de incurcat Mondialul asta. Eu vreau sa luam medalie. Toti vrem. Numai sa putem, ca de laudat inainte de turneul final ne-am cam laudat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu