duminică, 9 noiembrie 2014

Mult handbal pentru nimic? Mai sunt meciuri...

M-am inselat si recunosc. Credeam ca MKS Lublin este o parleala de echipa, care nu poate tine isonul celorlalte trei. M-am uitat in lotul lor, apoi in cel de anul trecut al nationalei Poloniei si nu am mai gasit nicio jucatoare. Am mai vazut si ca Alina Wojtas, cea mai buna jucatoarea a lor s-a dus la Larvik. Dupa primul meci, in care a pierdut in ultimele cinci minute cu Larvik (sub ce a fost aceasta echipa sezonul trecut), a venit meciul din Baia Mare si iar am fost surprins. Uite, acum a facut egal la Metz acasa (da, Nori, am vazut, baiuri cu antrenorul in ultimele secunde), dupa ce a batut pe Metz in Polonia.
Cu exceptia meciului de la Metz, in care n-am mers nimic, HCM Baia Mare a jucat bine. Din pacate, n-a facut prea multe puncte. Are insa sansa sa mearga in faza a doua daca bate ambele meciuri sau daca bate pe Metz in ultima etapa, in Baia Mare, dar cu conditia ca Metz sa nu bate pe Larvik saptamana ce vine.

Nu am crezut nicio secunda (dar am sperat) ca Baia Mare poate ajunge in Final 4 si mi-am expus parerea luni intregi. Sigur, si acum ar putea face cumva sa ajunga in Final 4. Eu prefer insa pasul marunt. Daca nu iti doresti o nuca de cocos albastra nu vei avea o nuca de cocos albastra - am auzit din astea. Am auzit insa atatea de ma dor urechile. M-am gandit sa merg in Polonia. Nu merg, vreau sa votez.

Au trecut patru meciuri din Liga, multe din campionat si vreau sa mai vad cum stam (cine nu e multumit se poate inscrie pentru urmatoarele meciuri la evolutii mai bune si atunci schimb si eu)
1. Paula Ungureanu - OK cu Larvik pana s-a lovit la ochi (a cerut schimbarea pentru ca avea probleme). A reintrat in poatra si si-a facut treaba din nou. Am crezut ca nu este in cea mai buna forma, dar si-a facut treaba si in meciul retur de la Larvik.
2. Barbara Arenhart - a mai scazut din turatie, iar acum are probleme de sanatate
3. Claudia Cetateanu - joaca putin si e posibil sa fie nevoie de experienta sa
4. Yulia Dumanska - nu joaca si consider ca ar trebui sa fie al treilea portar; are viitorul in fata, dar va scadea mult daca sta in tribuna.
5. Valentina Ardean Elisei - a inceput sezonul excelent. In acest moment nu mai este la acelasi nivel, dar inca acopera bine partea sa. La Larvik n-a facut un meci grozav.
6. Camilla Herrem - in deplasarea de sambata a dat cu cutitul in piatra cum se spune. Nu ma intereseaza ce spun unii ca nu e profesionista, ca declara cine stie ce. Din fericire pentru ea, Herrem a crescut intr-o tara libera, unde oamenii pot spune ce gandesc fara nicio problema, unde nu exista dumnezei si baroni si unde, cu toate stima, cred ca orice om care a comentat ceva impotriva ei si-ar dori sa traiasca. Inclusiv eu...
7. Eliza Buceschi - in ultima vreme nu este chiar in apele sale teritoriale. Nu este nici in deplinatatea fortelor fizice si nu m-ar mira sa o fi ajuns putin si uzura, deoarece a jucat enorm in ultimii 3-4 ani.
8. Gabriella Szucs - n-am ce comenta nici de bine, nici de rau. Este pion de baza alaturi de Makeeva in aparare. In plus, este o persoane extrem de agreabila
9. Bianca Tiron - destul de curajoasa pentru lipsa de expeirenta. In primul meci cu Larvik a jucat pe finalul primei reprize si mi s-a parut incarcata de emotii. In deplasare a fost ceva mai bine. De viitor.
10. Luciana Marin - dupa parerea mea a facut sambata cel mai bun joc din acest sezon pentru HCM; a dat niste pase minunate si ma bucur ca se intelege bine cu Makeeva. Sanatate!
11. Elena Georgievska - nu o sa ascund nicio secunda ca nu este jucatoarea mea favorita. Nu am nimic cu ea, dar nici nu cred ca este vitala pentru HCM. Are realizari frumoase si dupa aia da de doua ori cu bata in balta.
12. Ekaterina Davidenko - eu am fost unul dintre cei incantati cand a semnat cu Baia Mare. Dupa aia m-am cautat cu pumnii prin cap si nu intelegeam cu o sportiva care joaca in nationala Rusiei nu merge aici. Uite ca incet incet s-a adaptat si ma bucur enorm
13. Adriana Nechita - sper ca nu a suferit vreo accidentare nasoala, ca e bai. Nu cred ca este la acelasi nivel ca si anul trecut, desi atunci nu o avea pe Do Nascimento in coasta. o alta persoana agreabila din lotul HCM
14. Alexandra do Nascimento - la patru meciuri cat a jucat n-am ce zice
15. Ksenia Makeeva - probabil intre primii cinci pivoti din lume. puternica, prinde destul de bine mingea aruncata sus, pacat ca nu are o viteza de reactie mai buna (in acest caz cred ca ar fi prima in lume). Este o jucatoare de top
16. Timea Tatar - munceste si se straduieste, ori asta este de apreciat. Nu i se dau multe minute
17. Anastasia Lobach - a scazut fata de meciurile din inceputul sezonului, dar acest lucru se intampla si pentru ca nu mai prinde multe minute
18-21. Laura Oltean, Melinda Geiger, Lois Abbingh, Geta Dinis Vartic - sanatate!

2 comentarii:

  1. De acord...aproape in totalitate!
    O singura mentiune:oricat de bine ar juca Paula Ungureanu, nu pot s-o aplaud! Si,de felul meu, nu sunt ranchiunos. Dar,mereu imi vine in minte meciul de la Brasov, meci in care Paula "a facut praf" o partida pe care o puteam castiga!
    Nici eu nu inteleg de ce Yiulia Dumanska nu este inclusa in lot!!! Se spunea ca a fost adusa sa cresca pe langa doua mari campioane si este lasata,mai mereu,in tribuna.N-a fost inclusa in lot nici macar la un meci cu Zalaul!? Daca a fost adusa doar pentru a le fi translatoare rusoicilor, cred ca acum ar trebui lasata sa plece ...Acestea au inceput sa buchiseasca cate ceva in romaneste si nu cred ca are rost sa strici cariera unei jucatoare tinere,care promite!

    RăspundețiȘtergere
  2. pozitiile 22- 23 costica si magda ?

    RăspundețiȘtergere