joi, 13 martie 2014

Sanja sau Nadja? Sa nu vorbim de Champions League inainte de titlu

Daca treaba merge bine la Viborg, pentru ca a aparut un sponsor, e posibil ca Sanja Damnjanovic sa ramana in Danemarca si sezonul care vine, astfel ca dorinta celor de la HCM poate sa ramana doar dorinta. Mai exista si o alta varianta, poate la fel de buna, cu Nadja Nadgornaja, de la Thuringer. Aici vorbim strict de postul de inter stanga, iar de cele doua variante am auzit si la TV de mai multe ori. Sincer, eu m-as bucura sa vina Damnjanovic mai mult decat Nadgornaja, dar n-am ce comenta atata vreme cat ambele sunt puternice, ambele inscriu destule goluri si ambele se apara bine. Nadja are si avantajul taliei superioare. Sanja are 26 de ani si 1.77, Nadja este tot cam pe acolo (cateva luni mai tanara), dar are 1.84m.
Stau si ma gandesc ce mai avem acolo acum: Eliza Buceschi, Gabriella Szucs, Diana Puiu. De asemenea, mai poate juca acolo si oricare din cei trei conducatori de joc, ba chiar si Vali Ardean la o adica. Insa cred ca e nevoie de o jucatoare de nivelul celor doua. Pentru ca nu-i totuna sa joci cu Gyor sau sa te bati de la egal la egal cu Gyor (macar pe teren propriu). Ori interul TOP Class este extrem de important la o echipa care-si doreste marea performanta.
Ce avem acum si ce-am putea avea:
Portari: Paula Ungureanu, Mihaela Babeanu, Claudia Cetateanu, Flavia Matei, Barbara Arenhart, Madalina Puscas
Extrema stanga: Valentina Ardean, Andrada Maior Pasca, Jenica Rudics, Ana Maria Tanasie, Camilla Herrem
Inter stanga: Eliza Buceschi, Gabriella Szucs, Diana Puiu, poate Sanja Damnjanovic sau Nadja Nadgornaja, Alexandra Ciunt, Reka Tamas
Pivot: Timeea Tatar, Georgeta Dinis Vartic, Cynthia Tomescu, poate Ksenia Makeeva, Cristina Sunea
Centru: Renata Ghionea, Laura Oltean, Luciana Marin
Inter dreapta: Melinda Geiger, Aneta Pirvut, Elena Gjieorgjievska
Extrema dreapta: Adriana Nechita, Alexandra Do Nascimento
Am auzit si povestea unei Karoline Kudlacz, care poate juca oriunde la 9m. Am mai auzit si altele, cert este ca FRF poate rezolva cazul daca nu accepta mai mult de trei jucatoare straine in acelasi timp in teren. Asta ar insemna multa nemultumire prin tribune. Si asa sunt multe jucatoare.

Din punctul meu de vedere, cea mai buna jucatoare pe care o are acum HCM Baia Mare este Luciana Marin. Daca iau eficienta, jocul de aparare si atac, numarul de meciuri jucate, prezenta la lot, numarul minutelor aflate in teren, o vad a doua pe Eliza Buceschi. Imi place foarte tare cum s-a adaptat rapid Valentina Ardean, imi place cum se bate Dinis si Bondar in aparare, contraatacurile Adei Nechita si undele schimbari ale jocului cand intra Renata sau Zuzi. Astept mai mult de la Laura (sigur, nici minutele in teren nu-s suficiente) si Melinda (ultima aflata intr-un con de umbra, dar pariez ca in luna mai ne va arata din nou cine e Geiger). Jur ca la portari nu ma pricep deloc si s-ar putea sa fiu subiectiv.
Per ansamblu, sunt foarte multumit de sezonul pe care l-a facut HCM acum. Si mai mereu am gasit pe cineva de remarcat. Au fost pe rand toate fetele. Daca nu se ia insa campionatul, degeaba. Sa nu mai vorbim de Champions League inainte de a vorbi de titlul national. Asa mi se pare normal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu