luni, 17 martie 2014

Interesul poarte fesul... sa ne orientam insa spre cupe; fesuri avem

HCM Baia Mare arata puternica si nu cred ca poate rata campionatul. Dar posibilitatea exista si trebuie luata in calcul. Sistemul acesta de play-off este penibil: ai terminat pe locul 1 sau 2 sau 3? Ai acelasi avantaj. Teoretic, Zalau ar fi cea mai slaba echipa dintre primele sase. Poate chiar mai putin convingatoare decat CSM Bucuresti sau Deva, dar il are pe Tadici, ori acest om a fost mereu un atu pentru gruparile pe care le-a condus (si datorita handbalului pe care-l stie, prieteni).

Vin acum un milion de zile libere sau de antrenamente, cand ar trebuie sa se joace. Din 8 ianuarie s-au jucat 13 partide de caciula, ba chiar unii, printre care si noi, am mai avut si o restanta. In play-off e bine sa termini povestea dupa doua meciuri, sa te odihnesti. Pentru ca in faza a doua vin meciuri sambata-miercuri (sau ce zile vor fi). Inainte insa este Cupa Romaniei si HCM are ca obiectiv castigarea trofeului. Va lupta si CSM Bucuresti sa prinda un loc european si asta nu poate decat in Cupa.

Am vazut astazi meciul de la Braila si nu mi-a placut mai deloc. Ma bucur ca HCM a castigat, dar imi pun si semne de intrebare. Si subliniez pentru a mia oara ca HCM are nevoie de interi top-clas, altfel va putea ajunge cel mult in faza a doua a grupelor Ligii. Atat (mai intai sa castige campioantul).
La meciul cu Braila mi-au placut Ungureanu si Ardean (nu conteaza ordinea), partial Ada Nechita. In schimb au fost tare multe care nu mi-au placut. Melinda este inca pe linia de plutire, dar nu mai sus, Luciana n-a jucat grozav si e prima data, cred, cand are procentaj subt 50% (3 din 10). Nu mi-a placut nici jocul cu pivotul, si aruncarile cu stanga ale Getei. Ce sa mai zic de contraatacul de rupt genunchi al Timeei. Laura a inceput bine, dar s-a “linistit”, iar Dia a arucat de patru ori la poarta fara niciun rezultat (n-a limpezit nimic). Prea multe ratari, prea multe faze tratate superficial. Totul se vede inca de la incalzire... oamenii se uita si mai vin si mie si-mi spun.
A fi campion nu inseamna doar la a merge la 3 chefuri pe saptamana, a semna autografe, a face poze cu cine doreste... Este si o continuare a activitatii la cel mai inalt nivel. Atat cat poti... cand levelul creste poti avea deziluzia sa-ti faci bagajele. Dar asa este peste tot. Si Raul era legenda Madridului, dar la un moment dat ei n-au mai avut nevoie de el. Mereu trebuie sa aratam fata placuta oamenilor. Mai ales acum, cand sunt mii interesati.
Sa nu fiu inteles gresit. Meciul cu Braila s-a castigat destul de clar. Sunt multumit si fericit in acelasi timp. Nu gasesc insa entuziasm.

Un comentariu:

  1. Eu nu am inteles frustrarea brailenilor chiar din minutul 1. Erau tare suparati pe echipa noastra. Pentru mine conteaza victoria, iar fetele sunt campioane :) .

    RăspundețiȘtergere