sâmbătă, 16 iunie 2012

Sa vad daca pot scrie... Pot

Ma, culmea, degetele curg pe taste, chiar daca antricotul drept ma doare. E mai greu sa apas “pause”, dar ma voi stradui. Sper sa nimeresc din prima. Mno, am dormit 20 de minute, am mancat ardei umpluti, am baut o bere cu lamaie, Radler, pe care am cerut-o sa mi-o pun pe mana, vezi Doamne, ca nu aveam gheata. Iar dupa ce s-a incalzit, e ca fanul, nu ca as fi mancat fan vreodata.

Dragii mosului, nu-i de colea sa cobori un deal, sa incerci sa franezi, sa aluneci pe nisip, sa lasi apoi franele, apoi sa franezi cu amandoua simultan, in speranta ca vei ocoli santul spre care te indrepti cu cea mai nedisimulata grimasa de oroare pe marmida. Ii fain, prieteni... ai de stire ca vei cadea, nu trebuie sa ti-o spuna nimeni, toata treaba e cand, cate iti rupi, daca bati capul de beton sau doar iti rupi filetul la antebrat, daca zbori peste ghidon sau pur si simplu iti raschetezi genunchiul stang.
Si de tuci ca bolovanul, te straduiesti sa ai cat mai putin de reparat, sa nu-ti caci nici bitza daca tot ai dat niste bani pe ea si, sa nici nu-ti faci prietenii de paie sa nu mai poti merge unde ti-ai propus.
Vezi, mai, de ce n-am fost eu pana acum in Chechis? Locul unde am executat cea mai pretentioasa tranta din cariera mea de biker de doi bani. Arbitrii de pe margine au aratat numai note frumoase. Mi-am creat un grup pe facebook, Cei care nu stiu sa faca Tsukahara intoarsa. Mno, acum nu sunt foarte sigur ca nu stiu. Sau, ma rog, nu stiu, dar poate ca mi-a iesit. Asa cum mi-a iesit si manusa din mana, si un petic pe pantaloni, si o gramada de jeb pe tricou si niste priviri miloase din partea prietenilor (astea-s cele mai faine si nu dor, mai ales daca suporta putin sa te plangi). Ba mai primesti si o bucata de glucoza, ca, vezi Doamne, esti palid. Sincer, la ce tranta am tras, era si pacat sa nu fiu palid dupa.
Ideea este ca ma simt binisor, urmeaza sa ma simt si mai bine, imi merge bitza, am castigat niste prieteni noi, am aprofundat cu aia mai vechi si ma voi duce sa beau jde beri. Si cu bitza tot ma voi mai duce, asta-i clar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu