miercuri, 6 iunie 2012

Luna in care am cunoscut 20 de oameni


La semnalul urmator va fi ora: douazeci si unu, cincisprezece minute, zero secunde, bip (unde bip nu-i deloc o injuratura sau conlocuitoare a dictionarului cu vulgaritati). Mno, fix la ora asta, acum o luna, eram in Cluj-Napoca, cu copilul Gabriela. Eu cu rucsacul albastru si cu rucsacul negru, ea cu o valiza cat zilele de post dinainte de Paste. Povesteam povesti doar sa treaca vremea, ne intrebam, nu ne raspundeam, speram, parea totul interesant.
Desigur, ceea ce a urmat a fost mult mai interesant. Conform lu’ nentu’ Vasile Ghica: Universul este mult mai mare si mai nemarginit decat ni-l imaginam, dar mult mai mare si mai nemarginit decat ni-l putem imagina.
Este absolut interesant sa te duci undeva unde nu ai mai fost, unde banuiesti doar ca poate fi frumos, loc despre care nu ai avut prea multa vreme sa te informezi. Si nu asta e cel mai ciudat. Nu, e mult mai ciudat sa afli ca mai sunt inca 20 de persoane cu care vei merge, 20 de persoane pe care nu le cunosti. Ba nu, 19, ca pe Gabi am cunoscut-o deja. De cateva minute.
1. Gabi (copilul) - in toamna o sa-i uram Casa de Piatra, ori asta inseamna ca e cam gata copilaria:)
2. Adela (copiloc) - nu stiu ce o sa-i uram in toamna, ii uram acum cate ceva ca-i gata cu faculta... ISE... mno, deja stiu cine o sa-mi plateasca mie pensia
3. Costel (Costi) - i-am urat deja una alta, ca am povestit cu el la telefon (aproape ca m-a recunoscut din prima)
4. Calin - omu-i ocupat cu politicienii, cu aia se ocupa. Sa-i uram politica placuta (auzi, mai, sper ca ti-ai facut bani in campanie macar de-un concediu la Medjugorje - erai impresionat prietene de ce-ti zicea soferul)
5. Sorin - e pregatit sa spele chiar si o bicicleta, mai ales daca sunt eu cu ea. Ii dorim sa se inteleaga bine cu nevasta-lui
6. Liliana (Lili) - sincer, in primele doua zile nici nu stiam daca sunteti cu noi:)) Ii dorim sa se inteleaga bine cu sotul ei
7. Tania - nu stiu care este cel mai linistit oras din lume dupa Bistrita; nici nu-i mare lucru. Ii dorim poze faine si, nu uita de cele 30 de minute de miscare in fiecare zi
8. Alin - ultimul care mi-a dat accept pe Facebook; sigur, nu cel din urma... ii dorim sa aiba grija ce-si doreste
9. Alina - inca nu mi-a dat accept pe Facebook si nici nu stiu daca are, dar ramane in familie; sa va traiasca pruncutul fericit
10. Mirela (expressive) - am spus un lucru odata (candva) si s-a uitat la mine exact asa cum mi-as fi dorit sa ma mai trag o data (numaram, da?) din maimuta; mno, numa’ bine
11. Dana (sefa) - nu stiu de ce, dar am ghicit din prima ca ai vocatie de sefa; sincer... si nu e un defect; toate bune langa mica ta printesa
12. Catalina - nascut si crescut pe stadioane si in sali de sport am si vocatie de vulgar; cine ma cunoaste mai bine, stie ca nu-s asa; cred ca si tu ai aflat; sanatate maxima
12,5. Dani Mihu - abia in ultima si am aflat exact cum te cheama; povesteai cu Alin intr-o zi in autocar si numai din povestea aia mi-am dat seama ca esti om de treaba; sanataturi
14. Eduard (Edi) - mno, sa-ti dea Mnezo’ bani sa-ti cumperi un ATV, ca ai fost de departe cel mai mare fan; iar daca-l ai pe dl. ATV, macar de-un jeg de Bugatti Veyron sa te invarti
15. Katalin (Kati) - haha, ce fain cu bucurestenii astia ca nu stiu care Katalin ii baiat si care-i femeie, de era sa stam in camera impreuna; fata de treaba, asa sa ramai
16. Stefana - omuc de treaba, care stie sa se joace si de-a voleiu’, pe demonstrate, nu numa pe povestite.
17. Veronica (Fitze) - macar Claudia Schiffer
18. Delia - n-am cunoscut niciun om gata sa danseze in orice moment al zilei si in orice spatiu. Iata ca Bunul Zeus mi-a trimis-o in cale pe Delia si a rezolvat cazul. Let’s dance!
19. Anca - unul dintre cei mai expresivi cetateni pe care-i cunosc; genul 1000 de poze si 980 faine, iar restul de 20 nereusite din vina fotografului; Felicitari pentru absolvire!
20. Daniel - Cred ca toti trebuie sa-i multumim cat se poate... s-a ocupat de noi, a avut de departe cele mai multe provocari; felicitari si multumiri Christian Tour!
21. Io - mi-e dor de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu