joi, 1 iulie 2010

3D si spaga

Pro Sport si Gazeta Sporturilor au fost, pe rand cred, astazi, primul ziar de sport 3D din lume. Noi, amarastenii amarastenilor, ultimul loc mai peste tot in afara bolilor si nenorocirilor, i-am spart pe toti. Avem 3D in ziare. Editia print. Sunt fascinat...
Cum arata ziarele? Pro Sport arata murdar efectiv, desi nici GSP nu e tocmai curat; trebuie sa ai poze neclare in print, iar dupa ce iti pui ochelarii, de carton, imaginile devin aproape clare; multa lume va lua din curiozitate si marea majoritate va fi usor dezamagita. ma rog, e un mare pas in fata. pacat ca in ziarele astea de sport nu este si mai mult sport. Pretul e acelasi cu cel din fiecare zi, asa ca n-ai de ce sa protestezi; pana la urma oamenii au incercat ceva nou, au facut ceva si au cheltuit ceva.
Baia Mare, ora 8.00 dimineata. Nu m-am trezit in niciun caz la ora asta pentru a nu rata un GSP sau un PS cu ochelari. Pur si simplu m-am trezit. La chioscul meu, de unde imi cumpar zilnic cate ceva si unde la fel de zilnic las intre 0.5 si 1 leu ciubuc, n-are... niciunul... peste drum, n-are; merg mai jos, spre Tipografia, alt chiosc, n-are nici acolo, niciunul; in fine, merg si peste drum, nici acolo nu are; au trecut toate; ii spun femeii de la Caminul: v-au trimis doar 2-3 bucati? ea imi raspunde: "ce te intereseaza cate bucati am primit? nu mai am si gata".
La patru chioscuri aflate pe o raza de 100-200 m nu am gasit nici macar un exemplar. Apoi mi-am adus aminte: la fel nu am gasit nici primele volume de la Adevarul; nici primele volume de Enciclopedia Britannica, aproape nimic din ceea ce se cauta. chiar daca dau zilnic ciubuc...
Ora 12.00. Un prieten suna la un chiosc. Merg acolo si cumpar PS. Nu unul, ci doua bucati. Sigur ca pe taraba nu era niciunul. N-am dat nici ciubuc. Nimic. Multam si gata. In ce tara traim?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu