marți, 20 iulie 2010

Sf. Ilie si meseriasii

Daca pe 19 iulie esti fericit ca s-a lucrat la tine in casa si pe 20 se va termina totul, te inseli amarnic. Pe 20 iulie e Sfantul Ilie si meseriasul nu lucreaza. Nu conteaza ca toate lumea merge la serviciu, el isi ia program ca la tara. Respecta sarbatorile trecute cu rosu in calendarul ortodox.
Acelasi meserias care joi n-a avut chef sa vina, care sambata a ales o dupa-amiaza de bere. Acum e zi libera. Maine, probabil, va fi prea cald.
M-am prins... Mi-a cerut 6 milioane sa-mi puna faianta in baie. S-o dea jos pe aia veche si sa puna una noua (o sa postez si imagini sa vedeti si ce bine a pus-o). Superb... Maxim trei zile de munca... El a inceput miercuri, maine va fi o saptamana. Si nu va termina nici maine, pariez. Imi va spune: bã, am lucrat o saptamana la tine, e clar ca-mi merit banii.
Ii promit omului ca nu raman dator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu