duminică, 18 iulie 2010

E cald, supercald...

Duminica, sunt la serviciu si sunt 33 de grade in biroul meu. Acum 9 zile mi-au luat clima din birou pentru ca trebuie curatata si pentru ca m-as muta in alt loc. Am citit acum cinci minute ca vremea mai tine asa cel putin pana la finalul lunii. Pariez ca nici eu nu ma mut mai repede si daca ma mut, n-o sa fie clima acolo. Sunt extrem de fericit...
Acasa, mama a decis sa renoveze baia cea mare. Groaznic, evident. Casa intoarsa. Nervi si caldura. Oricand merita sa lucrezi in casa, dar nu vara. Prinzi canicula si esti incredibil de irascibil.
M-am interesat: in mod normal, baia mea se putea termina sambata, pentru ca s-a inceput de miercuri. 4 zile. Fac pariu ca se va termina vinerea viitoare. De ce? Pentru ca traiesc in Romania. Pentru ca joi n-a fost nimeni, instalatorul a spus ca nu vine si cel care dadea jos faiante a spus ca n-are chef. Vineri au venit amandoi. Instalatorii au cam terminat. Apoi a venit vecinul meu cel lipsit de chef joi, care n-a avut chef prea mult nici sambata. O sa vada el ce chef o sa am si eu cand ii dau banii. Duminica nu vine nimeni ca-i duminica, luni vor lucra putin, marti este sarbatoare si iar nu vine; miercuri s-ar putea sa termine faiantarea, ce e mult... joi o sa vina instalatorii sa termine, iar vineri va veni si vecinul sa finiseze...
Iar eu voi incerca sa raman calm... dar, promit, nu raman dator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu