luni, 27 iulie 2009

Floare verde de Batin


Parca-l aud pe Conceaicio (citit romaneste, asa cum pronunta purci): bã, da cine-i ãsta cã vrea sã joace inaintea lui Kone? Batin... deixe-me com este homem, precisa de meus meninos para jogar no exterior (cine-i omul asta, trebuie sa joace oamenii mei din strainatate)... sair de grandes banho (cara-te la Baia Mare!). Stiu, ba, desteptule, ca localitatile nu trebuie traduse, dar poate se refera omul la altceva.

Dupa meciul cu Gloria Bistrita era ceva in zona care nu-mi convenea. Lipsa unui varf de atac adevarat. Nu joaca acolo, da-l aici, tata. In B joaca de n-are aer omul asta. Normal, plateste-i tu salariul, ca l-ai cumparat. Ce ca mi-ai mai dat niste bani pe el? Asa a fost intelegerea. Cum nu se poate mai bine... Eu zic (ca am si eu doua surse) ca in 2-3 zile Batin e inapoi. Decat sa stea pe reservas bancárias sau ou galerias, mai bine jogar futebol para nós. Bine-a fi!

Auzi ce zice Bala: maxim trei infrangeri in tur, patru victorii in primele patru meciuri si locurile 1-2 la finalul turului. Eu ma duc amu' sa râd.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu