joi, 2 iulie 2009

12,5 miliarde

Nu, n-am castigat la loto. Nu, nu mi-am vandut absolut tot ce am, plus un credit de vreo 10 miliarde lei. Nu, nu trebuie sa incasez aceasta suma. Da, astea sunt datoriile lui FC Baia Mare. Adica foarte multi bani. Lumea este insa linistita. S-au scos 200 de milioane lei pe pungi, tricouri si sepci. Mai da nu stiu ce firma inca vreo 5-600 de milioane. De la judet se mai primesc 500 de milioane impozabili. De la local se primesc 1,2 miliarde impozabil. Asta inseamna vreo 2,3 miliarde. Mare cacat, mai raman inca 10 miliarde de scos. Zice unul ca vinde abonamente de un miliard. Asta inseamna 1.000 de abonamente la un milion bucata. Posibil. Mai zice altul ca mai gasesc 2-3 sponsori care sa sara la cap cu cca 500 de milioane / an. Asta mai inseamna un miliard. Si mai raman inca 8. Preconizeaza ca se mai vand materiale promotionale, mai scot si spatiu publicitar si cu toata gingasia mai vad aici maxim un miliard. Raman 7.
Maine, unul merge la Fabian si ii zice: mestere, n-avem de ales, trebuie sa-l vindem pe Batin. Astazi mi-a zis ca face mai mult de 120.000 Euro. Hai sa faca 150.000 (desi nu cred). Hai sa zicem ca scoti 7 miliarde de lei. Asta inseamna zero lei datorii. Perfect.
Da n-ai niciun leu sa incepi noul sezon, n-ai cel mai bun jucator. Ceva imi pune mie ca la momentul cand acest lucru se va intampla, va aparea Schorsch sau altul, va prelua si va spune ca scos clubul din cacat. Abia atunci. Asa ca, munciti, baieti, munciti, si platiti datoriile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu