joi, 29 ianuarie 2009

Zoolene

Am ramas acasa numai cu dracusorii. Aseara l-am trimis pe ingeras pe undeva. Poate va ajunge chiar la tine. Daca te trezesti dimineata cu palmutele sub cap si invelita cu plapuma pana la gat, poti fi sigura ca acolo e. L-am trimis mai repede, sa se obisnuiasca, sa vada cum e si cam pe unde te-ar pupa. Mai bine trimiteam dracusorii, ca aia stiau sigur unde sa te pupe.
Astazi este duminica si mi-e somn de behai, desi e dupa-amiaza. Asta e. Am cascat de o gramada de ori. Cred ca mi s-a largit gura si inghit direct ca un Boa constrictor. Chiar, de ce nu-i zice lui asta constructor? Avea o meserie la mana, poate isi gasea ceva de lucru. Afara e o vreme superba si am auzit ca vrea s-o ia Gucci si Armani la o prezentare.
Mi-e incredibil de lene. Stiu ca mi-am pus telefonul la incarcat. Pentru operatiunea asta mi-am consumat trei sferturi din calorii. Restul le-am pastrat pentru ceea ce am scris deja si pentru ceea ce urmeaza. Daca lenea ar putea striga, m-ar aresta politistii pentru tulburarea linistii publice. Ba nu, pentru tulburarea galagiei normale. Teribil de lene. Dupa cum ma misc acum, sigur sunt ardelean. Din ala vechi. Dac vechi si liber. Da, sunt liber sa-mi fie lene. De altfel, si numele meu tot de la daci vine. Bine ca nu ma cheama viezure sau manz. Completam urgent lipsurile unei gradini zoo.
Vai de mine. Mi-e sila sa urc pe birou si sa adorm. Pardon, sa adorm nu mi-e sila. Cred ca intr-o viata anterioara am fost broasca testoasa. Daca n-am fost, nu-i bai. Voi fi intr-o viata viitoare. Ce dragu], perfect chiar: 100 de ani de lene cu casa in spate. Unde te apuca, acolo te culci.
M-as tari spre pat aidoma unui guster, cu bucuria ca-mi regenereaza urgent coada daca ma calca vreunul pe ea. As fi verde ca si capacul de pe dozele de plastic Tutti fresh de mango. Din pacate, nici nu m-as putea ascunde decat tot intre capace, ca iarba verde romaneasca a plecat in tarile calde. Cum nici frigul nu-mi place, m-oi baga pe undeva, m-oi face urs si sa dea Cel de Sus sa nu fie cutremur in pestera.
Ma duc sa-mi hiberneze anatomia. Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu