miercuri, 2 martie 2016

Melinda Geiger, prefer sa fiu alaturi de tine!

Domnul Alexandru Dedu s-a enervat astazi pe mine ca am scris despre amendarea Melindei Geiger de catre comisiile FRH, intr-o postare pe fb. Asta dupa ce am auzit glumele salajenilor cu: HC Zalau vrea sa dea in judecata clubul din Baia Mare; Melinda Geiger amendata cu o suma derizorie... Mi-a spus ca nu se astepta de la mine sa nu fac diferenta, mai ales ca am publicat carti si “am trei neuroni legati”.
Am ascultat cu atentie ce a dorit sa-mi comunice si pot spune foarte clar ca dl Dedu are cuvintele la dansul. Am inteles ce a dorit sa-mi comunice si in mare parte ii dau dreptate. Am fost ca si elevul care il asculta pe profesor, desi profesorul nu l-a invatat nimic si nici nu aratat ca ar dori sa ma invete ceva. Doar o mini-urecheala, incheiata brusc, probabil in momentul cand cineva i-a spus ca nu mai merita sa-si bata capul cu mine. Nu conteaza ce am discutat, a fost o discutie privata.

Melinda Geiger a incasat 1.000 lei amenda de la Comisia de Disciplina, pentru ca a postat un text pe facebook, dur ce-i drept. Aceeasi comisie a amendat clubul din Zalau si a dat o sanctiune severa (trei etape fara spectatori)... A venit insa Comisia de Apel, care a anulat sanctiunile, motivand ca nu s-a intamplat nimic. Pentru ca observatorul n-a auzit nimic si pentru ca arbitrii (Harabagiu si Stanescu din Moreni) nu au auzit nimic. Nici nu ai cum sa auzi cand meciul e intrerupt, cand Pineau se duce la tine sa-ti spuna despre maimutarelile celor din tribune, cand toti aud, mai putin cei care sunt implicati si pot face rapoarte.
Presedintele Comisiei de Apel, Florin Ichim, a fost propus la sefia acestei “instante” de HC Zalau, de un antrenor de la acest club, pe care, neintamplator, il cheama Gheorghe Tadici.

Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii a constatat miercuri discriminarea si a dat urmatoarele sanctiuni: “HC Zalau 5.000 lei, Federatia Româna de Handbal 5.000 lei, observatorul meciului 3.000 lei si cei doi arbitri câte 2.000 lei”, a afirmat Cristian Jura, secretarul general al CNCD, pentru Agerpres.
Asta ce inseamna? Membrii Comisiei de Apel sunt singurii care nu au auzit nimic.

Domnul Viorel Maier mi-a scris pe fb: “Este ca si cum cei de la C.N.D.N. au amendat clubul din Zalau si F.R.H. doar asa ca se afle ei in treaba, este ca si cum Comisia de Apel nu este o parte componenta a federatiei de handbal, este ca si cum domnul Dedu este presedintele federatiei de handbal din Noua Guinee. Poate va mai amintiti ca nu demult am spus sa nu ne grabim sa-i facem statuie d-lui Dedu. Pai daca esti presedinte si esti convins ca la Zalau au existat manifestari discriminatorii, amendate de comisia de disciplina a FRH si de CNDN, nu ar trebui sa vezi din cine este formata aceasta comisie de apel care isi permite sa calce in picioare onoarea federatiei si a Romaniei, comisie care practic incurajeaza discriminarea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu