luni, 22 septembrie 2014

Costica mi-ai facut o bucurie!

Oamenii asteapta de la mine o poveste legata de evenimentele ultimelor zile de la HCM Baia Mare. Nu pot sa fiu necinsit cu prietenii mei care isi pierd vremea sa ma citeasca. Ulimul text cu HCM si Costica a fost citit (macar vazut) de 352 de cetateni. Ceea ce nu e deloc rau pentru un blog. Adica io nu-s Badea (nici nu vreau), nici Banciu (nici nu vreau) si nici vreun Aditza Nastase sa ma citeasca mii pe zi.

Din capul locului trebuie sa spun ca nu mi-as fi dorit sub nicio forma ca antrenorul Buceschi sa plece de la echipa. Indiferent cum. Apoi, trebuie sa spun ca am primit o gramada de apeluri telefonice, am citit un vapor de mesaje pe facebook si, chiar daca nu am, fost de acord cu toate n-am sters niciunul. N-am fost de acord cu demisia lui, motiv pentru care i-am si trimis un mesaj (telefon inchis), in care i-am spus cine sunt si ce vreau. N-am nicio treaba cu Buceschi, sincer, nu sunt prieten cu el. Nici macar amici (n-am simtit niciunul asta din partea celuilalt). L-am sunat pana acum de patru ori (4) si mi-a raspuns o singura data, in rest i-am mai dat patru mesaje si mi-a raspuns la doua. N-am fost niciodata, nicaieri impreuna si nici nu sunt ferm convins ca nu are o parere mai putin buna despre mine. Sau poate n-are niciuna, pentru ca nici el nu ma cunoaste.
Am vazut cateva antrenamente pe care le-a facut si nu am deranjat niciunul. Am vazut aproape toate meciurile pe care HCM le-a jucat in ultimii doi ani si, per ansamblu nu am ce comenta. Omul este cu mult pe plus. Eu sunt ferm covins ca si fetele l-au dorit pe Buceschi inapoi la echipa (sper ca toate). Cum sa nu-mi placa un om care munceste de-i sar capacele, care se pregateste in fiecare zi, care este om si nu intotdeauna este inspirat, care mananca la fiecare masa si un pic de handbal. Intre toate putorile care-mi sufoca aerul, intre toti marlanii care fura si se orienteaza la locul de munca, intre toti ciufutii care se pricep la orice fel de handbal, cum sa nu-mi placa un om care munceste? Cum?
Auzi, ba, Costica, asa, sa devenim mai familiari, sa stii ca m-am bucurat astazi foarte tare, da? Ti-am si spus-o! Hai, ca ai de lucru, mai sunt medalii de pus in gat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu