miercuri, 25 iunie 2014

E bine sa mai cunosti oameni... azi, Simona Sitar, bronz la Europenele de box seniori

Ma duc si astazi pe terenul de atletism. Ca de obicei, nu-i mare lucru. Pe teren alearga destul de multa lume, mai ales dupa ce ploua, cand suprafata de alergare este decenta. Ma bucur sa vad oameni la alergare, ma bucur sa vad tineri care fac miscare, dupa cum ma bucur sa-mi intalnesc si prieteni acolo.
Vorbeam cu Carol Farcas, atletul veteran, si la un moment dat trece o doamna pe langa noi. Habar n-aveam cine e, dar dupa alergare se vedea ca-i sportiva. Plecam spre casa si sportiva presupusa de mine si de Carol sarea coarda. Am remarcat-o si pentru ca seamana cu Luciana Marin, handbalista de la HCM. Gata, trebuie sa intreb. Si-mi raspunde imediat: sunt Simona Sitar. Imediat imi caut prin ganduri si imi aduc aminte ca a luat bronz la Europenele de box de la tineret. Si-mi aduc aminte cand Silvia, o fosta pugilista, mi-a spus ca suntem de tranta noi, cei din presa, ca nu scriem nimic de sportiva de la CSM care a luat bronz. Am scris despre fete, dar n-am scris ca Simona este de la CSM. Cand iti reproseaza cineva ceva nu poti uita. Macar numele:))

Am schimbat niste vorbe cu Simona, care era impreuna cu fetita ei, o scumpica de doi ani si ceva, care juca fotbal. Fain, mami box, fetita fotbal.
Sportiva legitimata la CSM Baia Mare practica acest sport de câtiva ani, ea urcând în ring direct la senioare, iar bronzul european inseamna clar o performanta deosebita. Simona este profa de sport la Scoala Vasile Alecsandri din Baia Mare si are 27 de ani (merge pe 28). Ea declara pe sportfm.ro: “In orasul meu, sportul se bucura de sprijin. S-a câstigat titlul national la rugby, iar recent la handbal fete. Acum a venit rândul meu sa iau o medalie. Si nu oriunde, ci la Campionatul European”.
In scurta ei cariera de practicanta a boxului, Simona Sitar a ocupat locul 3 la Campionatul National din 2011 si a cucerit titlul in 2012 si 2013. Acum doi ani, a reusit sa câstige si Cupa României. A luptat in semifibala cu englezoaica Nastha Jonas, despre care mi-a spus ca e o adversara extrem de tare. Campionatul European de la Bucuresti a fost primul concurs international la care a participat si a obtinut medalie. In toamna sunt Mondiale in Coreea de Sud si e important daca va face deplasarea, daca va putea merge acolo. Se pot aduna puncte pentru Jocurile Olimpice de la Rio, din 2016, si asta ar fi o mare peformanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu