duminică, 23 iunie 2013

Trebuie sa dau un titlu interesant

Altfel, nu se baga lumea la citit. Am "rasfoit" niste pagini pe net si am sesizat ca lumea n-re chef sa citeasca. Si ce cheful vietii sa ai daca behai de cald si unica ta dorinta este sa bagi un gat de apa rece sau sa faci o schimbare de piele cu un finlandez. Si daca se poate chiar in Finlanda. Ma uit ca ciurigaul la zecile si sutele de poze de pe fb. Unele de la mare, altele de la alta mare, unele de la munte, altele cu muntele. Si de fiecare data mor putin de ciuda. Ma gandesc la un concediu frumos, ma gandesc sa-mi car oasele in zeci de mii de locuri de pe pamantul asta, dar jur sa nu merg la Mamaia dupa ce am auzit porcaria aia de piesa cu Loredana si Velea, copiata de la niste batuci din Serbia... Bine, ce titlu sa dau? Nu dau niciun titlu.. e cald si ma duc sa-mi bag coarnele in perna si sa visez o statiune balneoclimaterica de interes local... ca Ocna Sugatag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu