sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Sex in piata... va sterg de pe fb


Recunosc, sunt departe de adevar. N-am citit nici fosta viitoare lege a sanatatii, nu cunosc in amananunt nici ce a facut Raed Arafat cu SMURD sau ce fante de orice rau sau bine mai sunt prin acea zona. Implicit, nici nu am comentat prea mult. Unii comenteaza chiar daca sunt la fel de necunoscatori ca mine. Toate cacaturile incep sa puta, ca Base i-a enervat pe oameni. Pe aia care au probleme, adica marea majoritatea a populatiei acestei minunate tari. Pe mine ma enerveaza politicienii de multa vreme.

Uite, in Maramures spre exemplu. Sunt niste parlamentari de care nici n-am auzit. Sunt niste oameni care s-au dus in Parlament si in afara de a trece niste amendamente la buget sunt pe spate. Nimeni nu a auzit de ei. Si amendamentele alea sunt niste bani pentru bisericile din colegiul lor. Absolut neesential. In 22 de ani nimeni n-a avut nicio treaba sa aduca bani in prapaditul asta de judet, care a ajuns vai de curutzul lui.

Ies sute de oameni pe strada (cateva pot fi doua sau noua, dar tot putin e), sar cateva televiziuni sa ne impresioneze. Celelalte, care sunt cu portocalele sar sa dezminta. Nimeni nu informeaza corect. Apoi, apar retelele de socializare, care au acum o infinita importanta. Unii indeamna la iesit in strada, altii la intrat in case. Am o teribil de mare satisfactie sa elimin din lista mea de prieteni toti cei care imi cer sa fac ceva, bun sau rau, fara a aduce nici cel mai mic argument. Deja am sters o gramada.

Nu ma intrebati daca tin cu Base sau cu altii, ca nu stiu inca. Ma voi informa si eu cumva. Iau 120 cuvinte de la Gadea, 16 de la Cristoiu, doua expresii de la Ciutacu si una de la Radu Moraru (de la Tudor de la Antane nu iau nimic, ma enerveaza). Imi voi aminti de Geoana si de Vantu, de bordurile lui Videanu, de plescoii Udrei, de armele lui Miki Spaga, de termopanele lui Bombo, de poemele lui Marko Bela, de faptul ca traiesc in Romania si am ministru al culturii ungur (nu ca as avea ceva cu ungurii), voi mirosi oportunitati de scandal cu Dan Diaconescu, voi lansa niste laturi cu Vadim, voi Becali (cred ca e verb asta). Sau nu va voi baga in seama, ba, stifturilor, si ma voi uita in continua la sarituri cu schiurile. Si asa vrea omul sa zboare de cand se stie... Freud spune ca visand ca zbori e o dorinta de a face sex (citeste Interpretarea Viselor)... Asa ca, mai bine visez ca zbor, decat sa cobor pe pamant si sa dau sex in piata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu