vineri, 14 octombrie 2011

Cum minte sau dezinformeaza Orange (telefonia mobila)

Evident, nu noi avem dreptate... Doar ei au.
Fac un abonament de 6 Euro.... evident ca nu-i 6, e 6.33... apoi iti faci unul de 8 Euro... evident ca nu-i 8, e 8.45... apoi, ca asa-ti place, iti faci unul de 21 de Euro... evident, e 21.87. Nici macar o secunda nu-ti spune nimeni asta. Omul care-ti vinde telefonul e bucuros ca ti-l vinde.
Te intreaba daca vrei factura scrisa... Inainte ai avut si era OK. Iti venea prin posta. Spui ca vrei si acum. Nu-ti va spune nimeni ca trebuie sa platesti pe acest serviciu aproape un Euro...

Ti se strica telefonul sau l-ai cumparat cu o problema de care iti dai seama ulterior. Sa spunem ca nu-ti intra Wi-Fi când ceri asta si te baga direct in Orange. Platesti ca papagalul 3 Euro nu din vina ta, apoi iti dai seama si mergi cu el la magazin. Ti-l trimit repede la Bucuresti si iti dau un telefon in schimb de o suta de ani. Un jeg de telefon, nu ceva macar asemanator ca cel pe care l-ai cumparat, chiar daca ai dat o gramada de bani pe el. Sunt domni insa si iti maresc termenul de garantie cu numarul zilelor de când l-ai cumparat.

Ai doua conturi si hotarasti sa ai unul singur. Intr-unul ai bani... Dupa doua luni in care vezi ca banii nu-ti merg in celalalt cont, suni la 411. Si ti se spune ca trebuie sa faci o cerere. Faci o cerere in 5, asa cum trebuie, si verifici in 14... Evident, banii tai nu sunt acolo. De ce? Spune doamna de la 411 ca e birocratie. Ei imi tin banii de trei luni acolo si nu-s in stare sa rezolve cazul nici macar in 9 zile. Sunt convins ca au mult de lucru, sunt foarte multi abonati. La fel de convins sunt si eu ca imi reziliez abonamentul in clipa in care se poate.

3 comentarii:

  1. De cativa ani am un abonament la aceeasi companie. La inceput plateam de nu mai puteam. Apoi au inceput ofertele. Mi-am schimbat optiunile cat de des s-a putut...evident, cu o prelungire de contract de minim 24 luni, in functie de oferta. Telefoane am luat de la ei destul de des. Pana au aparut telefoanele adevarate pe care, dupa o scurta analiza de piata, am constatat ca pot sa le cumpar de la altii la un pret convenabil si fara sa fiu nevoita sa platesc 17 euro abonament lunar numai pentru ca vreau eu telefonu' ala. Asta cu abonamentul obligatoriu a fost picatura care a umplut paharul. Chiar daca m-au etichetat ei 'client gold', m-au convins si pe mine 'sa reziliez contractul in clipa in care se poate'.
    Oricum, pe piata romaneasca este de unde alege.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa, nea Mircica...in sfirsit vei trece si tu pe cartela!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu de ce esti mirat?! e reclama, doar reclama

    RăspundețiȘtergere