joi, 10 februarie 2011

femei puternice...


Tot aud ca barbatilor le plac femeile puternice. Ba chiar barbatii spun lucru acesta. O gãsesc pe aia puternicã si ti-o aratã cu degetul arãtãtor: o vezi pe aia, frate, cât e... Mamã, te bate asta dacã n-o futi bine de nu te vezi... Sã-mi scuzati brutalitatea in limbaj, dar chiar asa spun.
Ia sa vad daca imi plac femeile puternice. Am nevoie de exemple. Nu neapãrat trebuie sa visez niscaiva orgii in urma cãrora iau de bãtut:) Pink... aia de cântã. Pare o femeie puternicã. Mie imi place si cum cântã.
Mie mi se pare mai puternicã una de 1.70 si 55 de kile, care se uitã la tine ciudat si varsã o lacrimã. Lacrimã din aia, la smecherie, sã-ti atingã neuronul sensibil. Obtine ce vrea. Daca vine Pink la mine si strigã sau cântã tare (nu cã mi-ar displãcea) nu poate obtine mare lucru. Ba chiar i-as putea zice ceva urât.
Se mai spune ca in spatele fiecarui barbat puternic sta o femeie puternica. Deja mi-l imaginez pe Arnold la o sueta cu Stallone, cu John Cena (wrestling), cu Alistair Overeem (campionul mondial la K1) si pe cealalta canapea patru femei puternice, nimeni altele decât femeile lor. Ce fac? Skandenberg printre rântasuri, suturi in fund dupa terminarea clatitelor, discutii civilizate cu pãrul propriu in mâna alteia?
Eu stiu mai multe femei puternice. Plâng când e de plâns, fac sport, merg la cumparaturi, asculta Pink si, câteodata se enerveaza. Mai ales atunci când vad niste barbati intr-un colt de bar care arata cu degetul arãtãtor si spun: vezi, frate... Insa niciodata ei nu vor ajunge sa ia de bãtut de la ele pentru cã nu presteaza cum trebuie.

Un comentariu: