marți, 25 ianuarie 2011

algocalminu' mamii ei de viata


care-i scopul? de ce se interzice cumpararea de algocalmin fara reteta. te doare bena, ce faci? mergi la medicul de familie sa-ti dea reteta de algocalmin? dupa ce stai la coada 3 ore sa poti intra la medicul de familie trebuie sa primesti reteta pentru ceva mai grav, tot la marmida.
papagalii din guvern au decis sa luam algocalmin pe reteta. da-le, ba, doua ore de educatie fizica in plus la scoala si nu le mai trebuie algocalmin sau piafen; ba mai scapa si de osanza de pe bendeu; am ajuns ca italienii, gagicile faine is la televizor; fatucele de liceu au niste pantaloni ca-mi fac io costum de schi si-mi ramane si de-o fatza de perna. si am 90 de kile, nu-s asa uscat
l-au bagat si pe asta pe reteta ca-i ieftin; ia, tati, nurofen, care-i 180.000 si contine cel mai mult ibuprofen din medicamentele care n-au nevoie de reteta; mai sunt si alte medicamente asemanatoare; cum sa dau 2 lei pe algocalmin? prea putin; parca vad specula cu algocalmin.. nu radeti! o sa se aduca din Ucraina algocalmin si o sa-l vanda pe sub mana ca si tigarile
1. metoda de agatat gagici: te fac cu-n algocalmin pentru maica-ta?
2. un BT (Bulgar Tabac pentru neinitiati) la doctor daca iti da reteta pentru algocalmin
3. draga mea, esti pretioasa ca o reteta pentru algocalmin
4. sudalma: n-ai avea algocalmin toata viata!
5. da-mi si mie un algocalmin sa aiba si gura noastra ce sa mananca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu