vineri, 3 septembrie 2010

Razvanel, da, esti fiul lui tac'tu

Nu ma enervez; 1-1 cu Albania, rezultat de doi bani; Razvanel este fiul lui tata. Ma intereseaza echipa nationala, tin cu Romania, dar am senzatia pe care o au de vreo 20 de ani suporterii echipei nationale a Ungariei.Zice lumea ca este bine daca apari si cu argumente. Ca de ce nu-mi place Razvan? Nu-mi place si gata... nu mi-a placut niciodata si consider ca este fiul lui tata... insa, este un tanar de bun simt, destul de Ok, dar nu ma intereseaza ca antrenor al echipei nationale de fotbal a Romaniei... n-are omul jucatori: s-a accidentat Dananae, si l-a luat pe Contra dupa ce Gurita a trecut pe la boxe pentru revitalizare; Mutu-i imbecil din cinci in cinci ani, iar atunci cand nu e imbecil, mai da un gol, o pasa... s-a accidentat Nini Sapunaru, "creierul"; mare pierdere; auzi, sexy-tanase si noname Radut s-au rupt si aia... nu ma enervez... stiu sigur ca abia anul viitor, cand nu vom mai avea sanse de calificare, Razvan isi va da demisia de onoare; nu-mi place Razvan, dar omul are onoare si e civilizat

Un comentariu:

  1. Ai dreptate. N-are fata de antrenor al echipei nationale. Asta e bun la o echipa gen FC Brasov.

    RăspundețiȘtergere