sâmbătă, 4 septembrie 2010

bravo, Costica!

M-a intrebat astazi cineva daca mi-a placut Minaur. Nu a fost ceva iesit din comun, n-am vazut nici cine stie ce handbal, dar am plecat teribil de multumit de sala. Chiar daca Marele presedinte mare nu mi-a dat nici buna ziua. Am fost foarte atent la Costica Buceschi in acest meci... l-am ascultat; nu e filosof, cere si spune ce trebuie si ce trebuia facut... nici n-avem nevoie de filosofi, ci de antrenori de handbal, tineri, care vor sa munceasca...
N-am o relatie de prietenie cu Buceschi. Il cunosc, ii cunosc familia, si cam atat; dar se pare ca omul merita toti banii; chiar daca baietii pe care-i antreneaza o sa ia miercuri o bataie cu strigaturi de la UCM Resita... pentru ca Resita a pierdut la Odorhei azi si vrea sa se scoata cumva; si-o sa traga pe tinerii de la Minaur
M-am uitat in tribuna si dupa Lascar Pana... destul de multumit; m-am intalnit cu Vali Ciorita in oras si i-am spus ca ne-or cam sparge cei din Bacau. M-am inselat si-mi pare bine. Iar Vali a venit impreuna cu Adi Popovici la meci. Vali inca joaca, in Italia, si e un portar bun. Are 124 de kilograme si e cat un munte. Nu ca ar fi fost foarte mic pe vremea cand juca aici. Si are un copil de 11 ani, care are deja 1,75m, joaca portar la o echipa de juniori din Portugalia, acolo unde sta de fapt familia Ciorita; joaca la o grupa mai mare cu doi ani; cine stie ce mare portar va ajunge...
Ca tot il critic pe Marele mare care nu stie sa salute, trebuie sa-l si laud putin: am cumparat un tricou cu 25 de lei, de buna calitate... e frumos, e de buna calitate, personalizat cu Minaur pe spate; chiar isi merita banii. inca nu-ti spun, dle Mare Radu Bogdan, de ce sunt suparat pe tine; din tot clubul al carui presedinte executiv esti ma intereseaza oricum doar cei care stau in teren si pe banca de rezerve. tu, fa numai sa mearga bine treaba, chiar daca nu-mi placi mie.... placi altcuiva, in mod cert; si nici eu n-oi fi ceva persoana tare importanta

2 comentarii:

  1. m-ai facut curios. daca tot nu mai avem Minerul, m-ar tenta sa trec mai des pragul Salii Polivalente. bineinteles, pentru meciurile Minaurului :D

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde ti-ai luat tricoul, Mircea, ca nu ne informeaza nimeni?

    RăspundețiȘtergere