luni, 28 iunie 2010

Nu mai stiu cum sa-l jigneasca

De departe, cel mai jignit om din Romania acestor zile este Emil Boc. Probabil ca si Basescu o fura prietenste, dar sigur nu ca Boc. Habar n-am daca Boc ii penibil sau nu, daca stie sa conduca un Guvern sau nu. Stiu insa ca o gramada i s-au urcat in cap. Si mai stiu ca va fi unul dintre sacrificati. Imi curg doua lacrimi si-mi aluneca fix...
Il vad pe Ponta, micul Titulescu, un fel de fotbalist de perspectiva la 19 ani si jucator batran 10 ani mai incolo, aratandu-mi cat e partidul lui de grozav si cat de jenanti sunt altii.
Apare si presedintele de 8 ore al tuturor romanilor si al Mihaelei "dragostea mea" care ne da la randul sau lectii de cum e mai bine sa pierzi orice in fata oricui candideaza cu tine
Apare si Antonescu si chiar Basescu (pun pariu ca se enerveaza Crinul ca l-am pus in acelasi rand cu dictatorul) si-l trag in teapa pe Boc.
Bã, Boc, lasã-i, du-te in treaba ta! Acum, cand toti sunt in dificultate: nici nu mai stiu cum sa te jigneasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu