miercuri, 23 iunie 2010

Cu multa stima, tuturor cãcatilor de guvernanti din Romania 1990-2010

Ai o tara cvasibolnava, daca nu cumva bolnava bine de tot. Si ce faci? Te caci in el de sport, de activitate fizica, de program pentru copii obezi si batrani umflati. Te doare-n cursul saptamanii viitoare si accepti sintagma: sa fim sanatosi, ca boala vine...
Te duci la Policlinica pentru analize; iti trebuie patru parametrii; femeia de acolo iti spune ca nu le poate face decat pe bani, deoarece banii s-au dus in primele trei zile ale lunii... adica 3 zile se pot face analize moca, 27 de zile sunt pe bani, daca nu ai timp de asteptat. Stau si ma intreb la ce mama dracului platesc eu la CAS bani? De 23 de ani platesc sa-mi spuna zaluda aia de la intrare ca nu pot sa-mi scot si eu o seringa de sange... Sistem de cãcat... le taie doctorilor din salarii... nu mai poti face analize decat in 1-3 ale lunii, spaga trebuie sa dai in continuare; policlinica privata apartine unui doctor de la stat care te trimite la policlinica lui; pe mine ma costa 150 lei analizele; pariez: cu 5-60 lei platiti azi (spaga) fac analize moca:)))
- ce fac? ma doare-n basca de sistemul lor de sanatate; am descoperit secretul longevitatii: toata treaba-i sa nu mori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu