miercuri, 23 septembrie 2009

Radu Voina - NU-MI PLACI DELOC!

Nu stiu daca numai mie mi se pare un antrenor slab. Ai echipa nationala a Romaniei pe mana si Oltchim, adica echipa nationala a Romaniei. Aceleasi jucatoare, stranse pe bani buni, la o firma cu capital majoritar de stat care-si da oamenii afara, singura care are o gramada de bani pentru handbal si care poate plati o gramada de jucatoare: Ardean (A), Bese (A), Fiera (A), Gatzel (A, in carti), Lecusanu (A), Luca (retrasa), Maier (A), Manea (A), Neagu (A), Olteanu (A, rezerva), Pidpalova (A - Ucraina), Paslaru (fosta A), Shymkute (A - Ucraina), Puscasu (A), Smedescu (A), Stanca (A), Szucs (A - Ungaria), Tacalie (tineret), Tolnai (fosta A), Ungureanu (A), Vadineanu (A), Vizitiu (A). Adica 22 de jucatoare, toate foste sau actuale la echipa nationala, in conditiile in care poti trece doar 14 pe foaie. Obligatoriu stau 8 aiurea, pe bani grei. Oltchim mai are si alte jucatoare, imprumutate pe la alte cluburi.
In campionat, e clar, nu are cu cine sa se bata. In cupele europene, vom vedea. Nationala joaca la Cupa Mondiala din Danemarca. Am vazut ambele meciuri si am vazut acelasi lucru. O aglomerare a jocului pe centru la nasfarsit, zero scheme de joc si niste indicatii de fac pe mine de ras la time-out. Haideti, fetelor ca se poate... Bine ca-l are pe Caba langa el, om cu carte (nu glumesc aici), dar ca antrenor... imi pare rau, toata lumea l-a dat afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu