duminică, 6 septembrie 2009

Cred ca am facut un joc tactic...:)

Am facut egal cu Franta. Mare cacat... Nu ne-am calificat nicaieri, ba chiar am pierdut toate sansele de calificare. Rezultatul cu Franta e bun, dar nu ne foloseste la nimic. Cum ma intrebau parintii la scoala. Ce-ai facut la teza? Am stiut... Luam 6 si nu ma ajuta la nimic. Am jucat cu curul in poarta de la inceput la sfarsit, si chiar am ajuns sa tragem la timp pentru acel 1-1 desi noua ne trebuia victoria. "Atata vreme cat avem sanse vom lupta pana la capat". Asa au fost mai toate declaratiile jucatorilor.
M-am uitat la Surdu. Ce cauta Surdu in echipa nationala? Nici la Steaua nu-i vad rostul. Nici Clujul nu i-a vazut rostul... La faza in care a ratat a fost un semiluft, nu a vrut el sa dea asa. Mutu dadea gol in 15 faze din 15. Ba il si intreba pe portar unde ar vrea sa i-o dea. Max Nicu? Subtire de tot. Ma asteptam sa-l ajute pe Rat, am zis ca joaca in Bundesliga, unde se pune osul serios. Aiurea, l-a omorat pe Rat. Mara? Departe de adevar. Mara era un fotbalist foarte bun acum 30 de ani, cand nu trebuia alergat atat. In rest nu ma leg de nimeni. Mi se pare insa ca Razvan moare pe mana lui.
Nu-mi place in schimb jocul de doi bani al echipei Romaniei. Nu-mi place stilul italian, care se vede si in Europa ca nu mai are succes. Nu-mi place nici stilul lui Dan Petrescu, dar macar el nu are jucatori (de parca Razvan ar avea cine stie ce), nici al lui Cartu. Eu zic sa-l puna pe Sandu Tãbârcã la Nationala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu