miercuri, 19 august 2009

Tineret de doi lei

Am batut Danemarca in primul meci. Jumatate de orgasm. Doamne, ce fain, m-am inselat ca avem o echipa de handbal tineret de doi lei. Care a pierdut la un milion de goluri diferenta cu Ungaria, care a furat-o la Trofeul Maramures, de la "U" Cluj, de la Serbia... A venit meciul cu Olanda si am zis ca-s bune rau batavele. Ne-am batut. Da, dar cu Suedia nu discutam, nu-i asa. Nici n-am discutat, dar nu pentru ca noi nu am vrut, ci pentru ca nu ne-au permis ele. Ne-au umflat un 15 goluri diferenta de nu ne-am vazut. Asta este, mergem in grupa a II-a valorica, unde spargem avioane. Ne-au spart sarboaicele de nu ne-am vazut, dupa un 15-4 de toata minunea la pauza. Sigur, pe Polonia o spargem, doar am batut Danemarca in primul meci si danezele le-au dat polonezelor 38-21. Da, le-am dovedit si pe poloneze, dar s-a pus scorul invers probabil. Si uite asa, s-ar putea sa spargem alte doua echipe si sa nu terminam pe locul 16, adica ultimul. Cel mai bine putem termina pe 13. Echipa de doi lei. Antrenoare de paie madam Oprea. Numai cu cioaci a umblat si la Dunarea Braila. Si cu fluierasi pe unde trebuie. Hai besh!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu