joi, 13 august 2009

FC Baia Mare - de mers

Sambata e de mers la stadion. Cu chef sau fara. Si de platit biletul de intrare. Tot cu chef sau fara. Nu-s bani. Citesc ca Aradul da acum 125.000 euro UTA-ei. Alte 125.000 in retur. Plus 150.000 euro de la judet. La noi, caca. Sunt aprobati 500 de milioane lei vechi la CJ de o luna jumate, nu se dau nici aia. Si sunt impozabili. De la CL trebuie sa vine 1,2 miliarde lei vechi. Pe Sporting, pe ce vreti. Nici aia nu vin. Ce judet, ce oras... Nimeni n-are bani sa treaca strada pe loc nepermis. Dar rugby si-a luat banutii de la judet. Au luat si fetele de la handbal. Oare ce se intampla ca nu se dau banii de la judet si pentru FC, mai ales ca Marmatia Sighet a luat ce i se s-a stabilit. Adica un miliard. Normal, mai mult ca FC-ul. Zetea draga, sa mai apari prin zona mea si sa spui ca meriti votat. Acum o luna si ceva am spus ca poti premia si fatucele de la culturism si fitness, alea cu medalii, asa cum s-a premiat si la rugby si la handbal. N-am auzit nimic, in conditiile in care una dintre fete chiar ti-e neam. Mai este o fatuca la judo, Antonia Silaghi, pariez ca n-ai auzit in viata ta de ea. A luat bronz la Europene si locul 5 la Mondiale. Si a adus judetului si orasului mult mai mult decat multi dintre cei care stabiliti unde merg banii.
Sambata ma duc la FC la meci. Nu la Mineru, ca astia de acum habar n-au. Poate stie ceva Fabian. Sigur stie. Si Dinu Bumb... Si Sleam. Poate si Petrica Negrea si Somcherechi. Cu un drum, voi cumpara si un tricou cu 200.000 lei, poate imi cumpar si bilet. Abonamente s-au vandut 14. Mari si late. Si-apoi iar aud ca sustinem de ne cacam pe noi FC Baia Mare. Cum o sustinem? Din spatele calculatorului, pe ei pe ei pe mama lor... Fac pariu in cat vreti: daca FC-ul crapa, o saptamana maxim este scandal, dupa care nimeni nu mai stie nimic. Apoi, din cand in cand se va povesti ca am avut o echipa de fotbal, care, auzi domnule, a jucat si cu Real Madrid, in Cupa Cupelor. In 1982... Au crapat o gramada de echipe pana acum si nimeni n-a plans. Baschetul aducea 5-600 de oameni in liga a doua, plus o gramada de copii, jos cu el. In liga a doua. Adica mai multi oameni decat merg la fotbal, rugby, volei, handbal... In toata tara, baschetul face sali pline, in liga I. Noi n-am tras pana acolo. Picioare in cur instant, cum s-a nascut. Mie si acum imi pare rau.
Si o sa-mi mai para rau! De multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu