marți, 11 august 2009

M-am plictisit de telenovela Batin

De o luna si jumatate, Batin, Batin si Batin. Vlasin si Batin, Batin si CFR, FC, Vlasin, arareori Bala, care e presedintele executiv. Am incercat trei surse diferite, care sa-mi spuna ce e cu Batin. Vlasin zice ca Batin e 99% la FC. Bala zice ca a vorbit cu Batin si Paul vine numai la FC. Presedintele UTA zice ca Batin merge 90% la Arad. Razvan Zamfir, directorul sportiv de la CFR Cluj zice ca are mai multe oferte pentru Batin, ca nu s-a luat nicio decizie si ca il astepta la antrenamentul CFR-ului de la ora 17.00. Pruncul a zis ca vine la FC. L-am intrebat pe Vlasin clar, astazi, ce-i cu Batin. I-am spus: omule, vezi ca scriu exact ce-mi zici, tu scoti palaria sau camasa, pe tine vor sari toti. Si el mi-a zis ca vine la FC. Site-ul oficial al CFR-ului e mucles total. Doar aradenii spun ca Batin merge acolo. A scanat bine si sportlocal prin zona si a aruncat chestia pe piata. Sigur, nu dintre trei surse, ci doar dintr-una singura. Dar nu asta e important, poate oamenii au mai vorbit si cu altii. Sincer, eu m-am plictisit de Batin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu