luni, 1 iunie 2009

Sorana!!!!!!!

M-am linistit... N-as fi putut crede ca pot trai la cote maxime, cu dintii aproape de unghii, un meci de tenis. Clar, trebuie sa ma duc la manichiurista, mi-am distrus unghiile... daca voi vedea si sfertul de finala poate trebuie sa-mi iau o palma suplimentara.
Sorana Carstea m-a facut extrem de bucuros. Nu ma intereseaza ca Jelena Jankovic avea chiucsemuri la picior, nu ma intereseaza... Sorana a batut-o pe favorita 5, fosta numarul 1 mondial, asta scrie, nu altceva... o fata extrem de draguta, la numai 19 ani (7 aprilie) s-a calificat in sferturile de finala; n-am crezut ca si romancele stiu sa joace atat de bine tenis... daca o mai bate si pe Stosur, viitoarea ei adversara... mai bine astept pana atunci... si-mi bag mainile in buzunar, sa am unghii pentru sferturi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu