duminică, 31 mai 2009

Ce zice Miron Cozma...

Interviu in premiera cu Miron Cozma... pe bune...
- Jiul, inteleg. De ce Rapid?
- Pe vremea cand eram in clasa a 8-a jucam fotbal ca toti copiii, la scoala. Capitanul echipei era Nelu Dobrica, un foarte bun fotbalist, fiul marelui popicar. Era si prietenul meu. Apoi, eu am plecat la liceu, el s-a dus la profesionala in Bucuresti si, cum era bun, l-a luat Rapidul. Si pentru ca era prietenul meu am inceput sa tin cu Rapid. Dar sa fie foarte clar, echipa mea este Jiul Petrosani. La aceasta ora, echipa din prima liga cu care tin este Poli Timisoara. Din Bucuresti tin cu Rapidul. Este o echipa muncitoreasca si pot spune ca niciodata nu mi-au placut echipele militare.
- Cum a fost la Jiul?
- Cand am preluat Jiul, cu sindicatele, era rau la club. Nu aveau bani de licenta, de nimic, si ar fi retrogradat in Divizia C. Stiti ca disputa cea mai mare din zona este cea dintre Jiul si Minerul Lupeni. Cei de la Lupeni ma stiau. Si cei de la Jiul m-au chemat acolo. Le-am spus, vin, dar trebuie sa cotizati. Au fost de acord, dar numai daca merg eu la Jiul presedinte. Am promovat in primul an. Spun ceva ce n-o sa va vina sa credeti. Am avut 75.000 de cotizanti, cat nu avea nicio echipa din tara, poate nici impreuna. Minerii nu au fost obligati sa dea bani, cum s-a spus. Si oricum era o suma modica. Intre cei 75.000 aveam 9.000 de pensionari si 3.000 de studenti. La ei cotizatia era foarte mica, de unde sa dea.
- Ce este acum Jiul?
- Acum echipa e luata de un mafiot, Alin Simota. A facut o multime de afaceri oneroase cu Compania Huilei. Iar acum vedem unde a ajuns un om care in 1993 nu avea nici bani sa-si inmormanteze mama (Dumnezeu s-o ierte!). L-am ajutat sa termine si Institutul de Mine din Petrosani. La ora asta, este nababul din Valea Jiului. Nimeni nu-l intreaba de unde are banii astia. De ce nu este Miron Cozma nababul Vaii? Si fiul meu mi-a spus, tata, tu nu ai facut nici macar un cotet in Parang sa mergem si noi sa ne relaxam la final de saptamana.
- Cum vedeti fotbalul de acum din liga I?
- Sunt tot felul de mafioti in fotbalul de acum. Timisoara a fost furata numai datorita atitudinii lui Marian Iancu fata de federatie. Si nu inteleg de ce cluburile din tara nu se unesc in jurul lui Marian Iancu, sa-i schimbe pe Mircea Sandu si pe Mitica Dragomir. Ei sunt, de fapt, sefi ai mafiei.
- Isi ia Timisoara punctele inapoi?
- Logic si normal ar trebui ca Timisoara sa-si ia punctele inapoi. Timisoara merita sa fie campioana. Daca nu va fi Timisoara, atunci sa fie Urziceni, in niciun caz Dinamo.
- Gigi Becali este un personaj. Ce parerea aveti despre el?
- Am mai declarat-o. Gigi Becali este o nulitate pentru mine. El este o sageata. Banii aia nu sunt ai lui. Sunt alti bani. Hai sa vad daca stiti ai cui sunt. Cine l-a vizitat in arest in afara de familie si de Vadim Tudor? Ei...? Numai Hrebenciuc.
- Acum ceva ani am vorbit aici, in Baia Mare, pe stadion, la un meci cu Jiul. Ma enerva ca aveati garzi de corp, niste zdrahoni...
- Ha, ha... Stiti de ce aveau eu garzi de corp? Ca sa-i apere pe altii de mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu