sâmbătă, 30 mai 2009

Cate emotii in fata calculatorului

Ma uit aiurea... Sorana Carstea joaca pentru a intra in optimi. A castigat primul set 7/6, dupa ce a fost condusa 4/0. Acum este setul al doilea si e 4/4, cu Sorana la serviciu, dar asta nu prea mai conteaza. Apoi, pe alta tabla, ma uit la volei masculin, preliminarii pentru Mondiale. Romania joaca bine cu Grecia, care este mult mai sus ca noi, in mod normal. Am castigat primul set, l-am pierdut pe al doilea, iar acum e 27-27 in setul 3. Dan Borota este titular si joaca bine. Superbine merge Gontariu, de la Remat Zalau.
Na, Sorana si-a pierdut serviciul si e 5/4 pentru Wozniacki. Romania conduce la volei cu 28-27... am condus mereu la un punct. Hai, se poate... Romania a invins in primele doua meciuri, 3-2 cu Slovenia si 3-0 cu Portugalia, care e tara gazda. Oooops, e 29-28 pentru Grecia... oricum, se vede mana lui Stelian Moculescu. Asta da antrenor.
Sorana conduce 30-0 pe serviciul adversarei si poate egala la 5. Habar n-am daca se mai vede afara, la Paris... la volei, e 30-30, incredibil... Borota a facut 10 puncte, Gontariu 15... cei mai buni de la echipa noastra. Futu-i, Sorana este egalata la 30, sper sa nu piarda setul si sa duca meciul pe maine. Futu-i din nou, 32-30 pentru Grecia si am pierdut setul trei.
Nu mai scriu... clasica poveste, o sa pierdem daca mai scriu....
Sorana a rezolvat cazul... Romania a pierdut 2-3 la volei... nici nu-i chiar asa de rau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu