sâmbătă, 11 aprilie 2009

Imi place campionatul

Ma uit la meciurile din prima liga. Daca nu esti suporter Steaua, chiar te poti bucura. In clipa in care scriu, cu 15 minute inainte de meciul Dinamo - Vaslui, trei echipe au 46 de puncte si sunt despartite de golaveraj. Daca Timisoara primeste cele sase puncte de la Lausanne, cred ca este campioana. Iancu isi va lua toate masurile. Apoi, Steaua ii va da meciul Timisoarei, sa vada si Dinamo ce distractie e sa pierzi titlul (Timisoara o bate pe bune pe Steaua - dar cine nu ia puncte cu regina remizelor, trantorii remizelor, mai bine zis?). Rapid, in ultimele trei etape, nu mi-a placut. Imi place FC Baia Mare care n-a pierdut niciun meci de 25 de etape. Le-as da eu bani, dar n-am. Nici macar un barter cu zacusca si cauciucuri de bicicleta nu pot face, nici de alea n-am. Am auzit insa ca baietii isi vor lua o parte din bani pana la Paste. Sper ca nu partea care au luat-o din decembrie incoace...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu