vineri, 24 octombrie 2014

Lublin si Larvik sau cum poate ajunge HCM sus

Am vazut deja al doilea meci al echipelor Larvik si MKS Lublin in Champions League. Si inca o data pot spune ca MKS nu este deloc o echipa de doi bani. Mai mult, daca nu-ti vezi de treaba, te bate de nu te vezi. Larvik a muncit foarte mult pentru cele doua puncte. Si a avut atu-ul unei banci incomparabil mai buna decat cea a polonezelor. Scorul (23-28) este mincinos, diferenta fiind facuta abia in ultimele minute.
Jocul celor de la MKS nu a diferit mult fata de cel din Baia Mare. Un portar bun, o extrema stanga care are un contraatac minunat, un centru decent, un inter stanga care da la inceput goluri si dupa aceea vinde multe mingi. Mi-a placut pivotul, muncitor si eficient, dar cand a stat Larvik pe semicerc nu s-a mai vazut. Nu te impresioneaza Lublin, dar te bate clar daca nu stai in papuci bine.

Larvik nu sperie, asta e clar. O echipa superba, dat care nu sperie acum. Nora Mork, la cat e de mica, e super jucatoare, si in atac si in aparare. Wojtas incepe sa intre bine in jocul nordicelor. Poarta e departe de ceea ce aratau Leganger si Rantala. Destul de departe de adevar sunt si sotii (sotiile) Hammerseng Edin. Partea dreapta de atac mi se pare cea mai periculoasa. Sincer, chiar cred ca Baia Mare poate bate acasa pe Larvik. De fapt, in afara de Gyor, Buducnost si Vardar (dar ai aici e de discutat), Baia Mare poate bate acasa pe oricine.
Repet, desi imi doresc, nu cred ca Baia Mare poate ajunge anul acesta in Final Four. Nu cred nici macar ca putem bate la Metz, desi imi doresc foarte mult si asta. Mi-e frica de meciul de la Metz pentru ca HCM are un singur centru de meserie, care nici acela nu este cu sanatatea la 100%. Tot ce a pregatit Costica pana acum trebuie sa se vada. Mai ales apararea. Ca de acolo s-a inceput. Mizez si pe poarta, si pe contraatac, si pe desteptaciune.
HAI HCM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu