luni, 12 mai 2014

Are HCM sau nu are?

Am portar exceptional, mai am portar bun, mai iau un portar. Bun. Nu mai iau unul tanar sa creasca langa exceptional si langa bun. cred ca o sa fie o lupta adevarata la titularizare. Chiar si la titularizarea antrenorului de portar cred ca o sa fie lupta serioasa. Ma gandesc ca lui Belu nu-i mai place, Biti s-ar lasa si s-ar pregati, poate si Silu s-ar baga.
Ai extreme de lot national, absolut valoroase, ai trei tinere foarte bune, ai inca una care nu are motive sa se lase inca si aduci doua extreme. Sigur, de mare valoare. Vorbesc cu Hanne si-mi spune numai lucruri bune de Herrem, chiar daca ea iubeste Larvik, adica echipa la care nu poate juca Herrem pentru ca e ca si Steaua cu Dinamo.

Ma gandesc ca n-ar strica sa vad niste interi. Nu Susann Muller, ca n-ai de unde da banii aia. N-ai de unde da bani pentru Lazovic sau Penezic (ambele au semnat cu Vardar) pentru ca alea cer bani cat pentru o echipa. Nu poti lamuri o Nadgornaja, nu poti lamuri nici o Damnjanovic, chiar daca prima nu costa chiar atat de mult. Nu stiu daca poti lamuri o Lois Abbingh, care la 22 de ani mai are si trei operatii la genunchi. Nu stiu nici daca pot fi lamurite vreo Georgievska, vreo Postnova (30 de ani, 1.83m - inter stanga, finalista de Cupa Cupelor) sau vreo Ekaterina Davidenko (25 de ani, 1.84 - castigatoare de Cupa EHF). Pe Vyakhireva n-o lasa parintii sa plece inca de acasa, ca are doar 19 ani. O lasa parintii insa pe Hanna Breda Oftedal, care are tot 19 ani, numai ca fata a ales Viborg. Habar n-au danezii aia... mai ales ca s-a mai complicat si prietenul Jakob Vestergaard prin zona. Poate vine sora Hannei, Stine, anul viitor, ca tot va fi libera de contract de la Issy, castigatoarea Challenge Cup (23 de ani, 1,68m - centru). Habar n-am daca mai vine Makeeva, pivotul de 1.85 si 82 kg, care are numai 24 de ani.

Nici sanse de afla informatii in orasul asta nu sunt. Se vede si modul in care a fost tratata presa din oras (nu a fost) in cazul semnarii contractului dintre Minaur si antrenorul Lars Walther. Si mai am vreo cateva zeci de exemple. Am facut un program pentru Minaur Baia Mare - 40 de ani... M-a rugat nea Pana. Am muncit ceva la el si n-am cerut nimic. Chiar daca in momentul in care am plecat eu de la Minaur, nu eu am ramas clubului dator, ci clubul mi-a ramas dator mie cu niste milioane bune... Ca nu aveau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu