sâmbătă, 11 august 2012

Decat 88 de km


Da’ de cat sa va dau domnu’ Geoana? Decat doua kilograme, vine raspunsul minunatului om in stat. Cum in ce stat? In Statu Palma Barba Cot.

Dupa cum se stia inca de acum cativa ani, sambata a picat fix in 10 august, iar 10 august 2012 a picat fix intr-o zi de sambata. Cum vremea s-a mai racorit, am reluat si activitatea noastra uzuala pentru ziua de sambata, exact aia in care se gasesc oamenii posesori de bitza sa faca niste ture. Nu ca n-au mai facut in ultima vreme, ba unii chiar au si exagerat (dupa placerea mea, atat, nu si dupa a lor).

Uite asa, am organizat un event frumos, cu iesire la mare pe facebook, in care ne-am anuntat intentiile, am ales si un traseu si am asteptat ca macar 5 din cele 56 de invitatii sa fie onorate. Aiurea... Au fost maybe, dar am povestit cu unii si am inteles. Au fost si oameni 100% care au avut motive. Majoritatea nu au raspuns la apel, asa cum ne-am obisnuit.

De-acum inainte, nu mai invitam special si nici nu mai facem trasee pentru nimeni. Cand organizam ceva, o facem “sa ne simtem” noi bine si cine vrea sa vina sa vina. Si uite asa, am ajuns io, Fred, Adi, Felix si Dani sa bagam pe foc.

Am ales initial traseul: Baia Mare - Sacalaseni - Coas - Copalnic - Vad - Surdesti - Baia Sprie - Baia Mare, adica undeva pe la 60 km, cu diverse opriri. Eram intre noi si am decis sa schimbam traseul, in unanimitate. A rezultat: Baia Mare - Grosi - Copalnic - Cernesti - Tg. Lapus - Cernesti - Copalnic - Coas - Sacalaseni - Baia Mare, adica decat 88 km.

Sincer, eu ma simt destul de obosit. Parca il va pe Dani cum scuipa pe problema si apoi baga cu porcul ca are de mers la lucru la noapte... Felix sunt convins ca doarme la ora asta ca pruncu’ langa prunc... Fred isi oblojeste behind-ul si-si face datoria fata de fetita lui, poate chiar dormind alaturi de ea... Adi sunt convins ca a mancat jumatate de porc, a baut 2-3 beri Ursus, s-a odihnit putin si e gata sa iasa din nou in oras sa bage o placinta... Bag de seama ca nimeni nu va mai iesi la nicio placinta, pentru ca fiecare dintre noi este acum ca o placinta... Aproape pariez! Nu e chiar subtirel sa te duci 88 km de bitza si nu obligatoriu pe plat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu