marți, 15 noiembrie 2011

Ce facem Repka Electronics?

M-am tot strâmbat la Orange. Si bine am facut... De ani de zile cumpar tot felul de telefoane, de servicii, de cine stie ce, de la Repka Electronics. Magazinul vizavi de Ursus. In virtutea unei amicitii cu Denis. Si mi-am luat-o de o gramada de ori.
Acum iar ma enervez pe ei: acum 40 de zile am facut cerere sa-mi mute niste bani de pe un cont pe altul; nici pâna astazi nu mi s-a rezolvat; am intrebat si am asteptat sa aflu tot de la Orange. Cererea mea a fost trimisa acolo, a fost inregistrata, dar, pentru ca mereu exista DAR: domnita care a trimis cererea n-a trimis si copia de pe buletin, desi stiu sigur ca a facut-o... si pentru asta nu s-a luat in calcul nimic...
- asta dupa ce ca in momentul in care am facut cesiunea de pe contul 1 pe contul 2 nu mi s-a spus nicio secunda ca trebuie sa fac o cerere daca vreau sa-mi recuperez banii din contul 1 sau daca vreau sa-i mut in contul 2. si uite asa, de cinci luni eu tot astept sa folosesc niste bani care-mi apartin si nu pot
- nu mai comentez si celelalte lucruri pentru ca m-am saturat deja

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu