vineri, 7 mai 2010

23

sunt in marja rostita de basescu... am 23 mai putin... si ma bucur... n-o sa fac nici greva, n-o sa cer niciunui lider sindical sa ma bage in seama, nu-l injur nici pe boc si nici guvernul lui de doi bani, nu fac ceva inaintea parlamentarilor corupti si nenorociti care ne calca in picioare, nu protestez la Curtea Europeana a Drepturilor Omului, nu devalizez Bancorexul, nu imi trag echipa de fotbal, nu primesc un milion de lei pentru un hectar nelucrat de pamant, nu cer spaga de la nimeni, nu dau spaga unicului doctor la care am fost in viata mea, nu ma enervez va pisica mea mananca adeseori necontrolat, nu pun apa la flori, nu ma mai apuc de fumat inca o data, nu beau bere de cinci luni, nu ma intereseaza scutul antiracheta, nu-l suport pe dan voiculescu, nu ma intereseaza de ce mircea badea face milioane de euro si are o emisiune in care 95% vorbeste de basescu, nu ma interseaza dinu patriciu dar cumpar cartile de la adevarul, nu citesc in cafea, nu-mi clantanesc dintii, nu pot face Tsukahara intoarsa echer, nu retrogradez in liga a III-a, nu-l cunosc pe Brad Pitt, nu mi se pare ca radu moraru este ipocrit ci doar ca se scoate cu banuti de la guvern, nu stiu de ce bunicul meu s-a intors in romania dupa o gramada de ani de germania, nu, nu, nu si iar nu....
nu, ba, si stii de ce? am 89,7 kg... sub 90... e mult mai important pentru mine... de la 113... 23, auzi, 23... sunt in grafic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu