luni, 19 noiembrie 2012

am candidat si eu (2)

acum un milion de ani am candidat si eu. cineva avea nevoie sa ajunga consilier judetean si facea parte dintr-un partid ciuriburi, unul din cele cateva sute de partid de garsoniera, unul dintre cele cateva sute de partide de doi bani aparute doar pentru ca un om avea o idee proprie, unica, stricta si persoanala (sa nu fiu pleonastic:) si care era, sigur, mult mai bun decat tot ceea ce exista pe piata. ca sa nu mai vorbesc ca era si cel mai cinstit om din lume, care n-a luat nici macar cojile de pe samanta. asa-s toti si asa incep. sa revin insa la boile si caile noastre. omul care dorea sa devina consilier judetean a fost ceva mai istet decat altii. a povestit cu cantareti, cu oameni de cultura, cu ziaristi, cu cate un inginer, cu cate-un purtator de camasa neagra la maneci, din astia. inclusiv cu mine... chiar si cu un candidat la Parlament de astazi. ei bine, tin minte hiper-clar ca partidul vietii a fost remarcabil si a obtinut un singur loc in consiliul judetean, pe care domnul intreprinzator la obtinut. inclusiv cu voturile mamei, ale tatalui meu, ale unor prieteni, care m-au votat pe mine. aveam si sanse mari de castig, eram o opta stea din carul mare, limba a patra de la ceas... a iesit si asta e cel mai important... mai apoi, omul a iesit deputat si nu m-a deranjat absolut deloc. sincer. am lucrat pentru el si el s-a comportat civilizat cu mine da capo al fine. nu ma pot plange. insa, prietene, nu stiu daca te-as mai vota si acum. nu ma mai convingi cu nimic. insa sanatate iti doresc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu