luni, 25 ianuarie 2010

De un an...

Ehei, n-am mai fost pe aici de un an, timp in care am vazut cum este sa nu-ti placa sa stai pe-acasa si sa vizitezi oameni in halate albe, am vazut cum se poate face o injectie cu teaca pusa pe ac (deja sunt de notorietate), cum e sa-ti schimbi regimul alimentar complet, cum sa ai cu 14,5 kilograme mai putin decat la inceputul lunii decembrie. Numai chestii din astea... Banuiesc ca m-am facut bine sau, cel putin, asa ma simt. Si uite asa, dintr-un birou in altul, imi vad de munca si am gasit, poate, cel mai important lucru posibil: Eu. Eu sunt cel mai important om, lucru, ciudatenie, fiinta, ce vreti dvs. Pentru mine... Si fiecare dintre voi trebuie sa gasiti treaba asta, inainte de a vizita cu treaba spitale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu