vineri, 20 decembrie 2013

M-ai emotionat, continua... premiile mele pentru fetele de la HCM care m-au bucurat

Am citit astazi care sunt cele mai bune sportive de la HCM. Si am mai citit ca sunt 7 conducatori de club si trei antrenori. Pe antrenori ii stiu, am cautat sa vad si care ar fi cei sapte. Cred ca mi-a iesit pâna la urma, desi, culmea, mi-au iesit mai multi. Si nu asta este important pâna la urma. Sa fie 68, dar sa mearga treaba bine. Topul lor era: Paula Ungureanu, Melinda Geiger, Eliza Buceschi, Adriana Nechita si Timea Tatar. Felicitari!
Am si eu insa topul meu:
1. Melinda Geiger - am amestecat sentimente placute cu performanta, dar mai ales emotii. Astea din urma nu se pot pretui, greu de gasit un cuantum. Si pentru asta va primi un wind-stopper care mi-a placut mie foarte mult.
2. Laura Oltean - toata lumea este prietena cu ea, toti vorbesc frumos despre ea. Râde sistematic si asculta muzica buna. I-am promis de Craciun un catelus roz de plus, il va primi.
3. Luciana Marin - la nationala a fost printre jucatoarele care s-a descurcat cel mai bine. Are si ochi pentru foto... Si ea va primi o pereche de manusi, pentru ca si astea au fost promise
Nu stiu daca voi mai da ceva... si nici nu stiu daca ma mai gândesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu