joi, 12 aprilie 2012

Asa as fi vrut si eu baschet


M-am uitat la TV la meciul de baschet dintre Cluj si Tg. Mures. Meci frumos, jucatori de valoare, atmosfera super. Sala plina, cantece, tot ce vrei, frumos. Instant mi-am adus aminte de echipa de baschet ce-a existat un sezon in Baia Mare. Si care, chiar in Divizia a doua fiind, aducea peste 7-800 de oameni la meci. Si chiar daca intrarea era moca. Si la volei e asa, si la rugby e asa, dar nu se strang atatia oameni la orice meci, mai ales la alea usoare. Si vorbim aici de echipe de prima liga.

Am intrebat-o atunci pe dna Birtas daca s-a legat si de politica putin, ca de acolo vin banii (din pacate). Mi-a povestit ceva de politica sportului si i-am spus ca va disparea. Asta chiar daca primaria era condusa de oameni care jucasera baschet de performanta. Si a disparut echipa asa cum a aparut.

Daca imi fac azi teren si costa o gramada, nu e normal sa cer si maine bani sa-mi fac teren? Daca azi imi spui ca in luna aprilie va exista un teren sintetic in Baia Mare, pentru alergare, iar eu rad, cine mama dracului are dreptate? Singurele baze decente din oras sunt fix cele ce nu tin de primarie... Adica sala si bazinul de inot. Daca am bani multi si spun ca fac sistemul de drenaj la stadion, e nasol daca incep sistemul de la casele/vilele de mai sus? Daca am un teren de atletism, pot sa-mi bag picioarele in el si de 8 ani sa nu aduc o roaba de zgura pe el?

Minaur (HCM) are sanse sa mearga la baraj. Ba chiar ar putea sa-si aduca jucatori, care sa semneze contracte pe un an, inainte de baraj. Pe cine lamuresti sa vina in Baia Mare atata vreme cat astia de aici nu si-au luat salariile de ceva vreme (nu mai conteaza managementul senzational de pana acum)?
Fotbalul se pare ca nu mai are nicio treaba. Hotico da drumul tuturor si vinde ce poate. M-am lamurit si cu asta. E greu de tinut o echipa de fotbal cand n-ai bani destui. Performanta, nu.
HCM la fete are o echipa rezonabila, care se incheaga pe zi ce trece. Pariez ca iar pleaca in vara cele mai bune jucatoare si noi tot construim (chiar si din cele care sunt sub contract).
La volei merge treaba dupa cum se munceste si cat noroc este. Oricum, echipa nu este pretuita cum trebuia, dar nici voleiul din Romania nu prea conteaza.
La rugby tinem echipa, tinem jucatorii, dar vom avea probleme cu Timisoara. Oricum stam sus. Baiul e ca nici aici Romania nu conteaza.
Fotbalul de fete, chiar in prima liga, nu are impact mai deloc si nici nu-l pretuiesc localii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu