miercuri, 4 ianuarie 2017

Numarul 30 se retrage de la echipa nationala

Portarul lui CSM Bucuresti, Paula Ungureanu (37 de ani va implini in luna martie), a anuntat ca se va retrage de la nationala de handbal feminin a României. Echipa României a participat la o ceremonie de premiere pentru performanta obtinuta la Campionatul European, organizata de sponsorul principal al nationalei. Paula Ungureanu va juca in continuare pentru echipa de club, in urmatorii trei ani de zile, informeaza jurnalistul Pro TV Iulian Nedelcu printr-o postare pe Twitter.

Nascuta in Brasov, Paula Ungureanu a strâns 163 de meciuri pentru tricolore, cu care a cucerit o medalie de bronz (2015) si una de argint (2005) la Campionatul Mondial, dar si o medalie de bronz la Campionatul European din 2010.
La finalul Campionatului European din Suedia, si pivotul Oana Manea (31 de ani) a anuntat ca se retrage de la echipa nationala.

Am cuoscut-o binisor pe Paula cat a jucat pentru HCM Baia Mare. Cand a venit aici cu impresarul ei maghiar a fost in biroul lui Catalin Chereches de la primarie. Nu am simtit prea multa bucurie atunci la dansa, am si scris. Insa nici dezamagire. Au urmat zile in care s-a antrenat cu HCM, a jucat pentru HCM si a castigat bani frumosi de la HCM. Multi de tot. Personal, nu am luat de multe ori legatura cu dansa, avand de suportat si cateva momente de impolitete. Am inteles mai apoi ca nu este extrem de prietenoasa, nu cu oamenii pe care nu-i cunoaste. Nu m-a deranjat prea mult.
Prestatia sa sportiva o cunoaste cam toata lumea. Buna, bunicica, foarte buna, mai putina buna si meciul cu Corona Brasov. Acela nu-l trec nicaieri. Dupa acel meci a urmat o pauza, dupa care nu a mai jucat pentru Baia Mare si nici “sala” n-a mai pretuit-o.
Nu-i sunt dator cu nimic, ba chiar m-am tinut de cuvant fata de dansa. Nu-mi pare rau ca m-am tinut de cuvant, mi-a parut rau doar ca dansa nu s-a tinut de cuvant, mai ales ca nu eu am fost cel care am cerut ceva, ci dansa s-a oferit.
Ma bucur ca o sa mai joace pentru CSM Bucuresti, pentru ca poate si pentru ca are valoare sa o faca. Nu cred ca s-a retras de la echipa nationala fara sa aiba o discutie cu antrenorul Martin Ambros. Spaniolul vrea sa construiasca o echipa pentru Tokyo 2020. De aceea nu a mai chemat-o nici pe Ionica Munteanu, nici pe Mica Bradeanu. Este treaba lui Ambros cum isi calculeaza pasii pana in 2020.
Paula va ramane cu medaliile si cupele castigate, va ramane cu respectul unor oameni si cu dezamagirea altora, insa fiecare dintre noi suntem asemeni ei. Uneori suntem eroi, alteori nu suntem nimic. Asta nu ma face sa nu-i urez succes la CSM Bucuresti si in viata. Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu