luni, 26 septembrie 2016

Maxime felicitari Braila, succes in Liga Campionilor CSMB!

Nu sunt fericit neaparat, desi am ranjit de cateva ori la meciul Dunarea Braila - CSM Bucuresti. Nu ma intereseaza sa-i judec pe altii sau sa ma bucur ca dreizigul de la CSMB a luat-o, ca Bogdan trebuie sa vada ca are echipa mai slaba decat anul trecut si la fete si la masculin. O sa tin cu CSMB in Liga Campionilor, fara nicio problema. Insa, pentru a aduce oameni la sala, clubul asta stiintifico-fantastic trebuie sa fie mai putin arogant si mai mult apropiat de oameni. Si nu glumesc. Nu-i treaba mea cum.
Mi-am mai adus aminte si de semifinala de Cupa Romaniei, cand o echipa ce se desfiinta la pauza era ciupita marlaneste de arbitri. Si nu de capul lor, pariez asta desi n-am cum sa dovedesc. Mno, si pentru asta ma bucur ca a batut Braila.
Din pacate, ma intristez gandindu-ma ce bine era daca...
Tin minte cum si-a dat demisia Costica Buceschi de la HCM... si doar pe el il cred la toate explicatiile. Un antrenor care putea performa pentru Baia Mare. Dar a trebuit sa vina Tone (am inteles ca si asta si-a luat plasa cu banii, la fel ca si secundul lui, Karpan).
Aneta Udristioiu (data si redata la mai multe echipe), Bianca Tiron (imprumutata), Madalina Zamfirescu (imprumutata), Timea Tatar (se aduceau in fiecare sezon alte jucatoare pe postul ei - cred ca e golghetera la Braila), Gabriela Szucs (nu am ce comenta aici - sanatate scumpica!), Ana Maria Tanasie (sper sa nu mai aiba ghinion), Gabriela Perianu (e cazul sa-si dea maximum drumul la joc). Toate acestea sapte jucatoare (si altele, de la alte echipe) au fost iubite de baimareni, chiar daca unele au jucat putin. Si vor fi iubite si in continuare. La fel ca si celelalte.
Cand ai bani de bere, bea bere, nu te baga la sampanii. Cand ai echipa de primele locuri, gandeste-te daca ai bani de primul loc. Daca n-ai stai, in banca ta si lupta-te cum poti. Altfel vei ajunge sa te suduiasca toate si sa te serveasca unde trebuie. Sute de oameni, poate chiar mii s-au bucurat in seara asta de victoria Brailei si au suspinat. Amintirile nu se pot cumpara, nu se pot vinde si nici nu se tarasc in genunchi sa-ti arate daca esti mai grozav ca floarea de colt.
Maxime felicitari Braila, succes in Liga Campionilor CSMB!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu