marți, 9 august 2016

Aratati de acum inainte ca jucati pentru toata lumea; pentru voi nu v-ati descurcat prea bine

Hai sa vedem putin, pe la scor: Romania - Lituania: 34-24 (preliminarii Euro - deplasare); Romania - Belarus: 20-23 (preliminarii, meci disputat la Piatra Neamt)... Vine turneul din Norvegia: 21-32 cu Norvegia; 18-24 cu Franta; 22-22 cu Spania. In sfarsit JO: 19-23 cu Angola; 13-26 cu Brazilia. Patru infrangeri si un egal, plus o victorie cu nimeni. Joc slab in aproape fiecare meci, inclusiv cel cu Spania.
Nationala Romaniei sufera incredibil. Din pacate, la Rio se face si de rusine. Pentru ca vine din postura de medaliata cu bronz la Campionatele Mondiale, nu campioana pe sate. Sincer, nu stiu si nici nu ma intereseaza ce lucreaza Ryde la antrenamente pentru faza de atac. Nu stiu pentru ca nici in teren nu vad nimic.
Astazi am vazut exact acelasi lucru ca si in meciul cu Angola, doar ca Brazilia este o echipa mult mai puternica. De aici am dat 13 goluri, spre deosebire de meciul cu selectionata africana, unde am marcat de 19 ori. Am dat 13 goluri din 41 de aruncari la poarta, adica extrem de putin.
Nu comentez prea mult meciul, pentru ca iar bine vreun nene sa-mi spuna ca nu respect sportivii tarii. La ce ambitie am vazut astazi, nici ele nu s-au respectat pe ele si nici pe noi. Altu-i baiul insa.
Majoritatea fetelor au jucat in Baia Mare sezonul trecut. Luni intregi de minciuni, luni intregi de je m’en fous (ca nici aia nu le-au dat banii), luni intregi de stres si de mizerie. Apoi, doua fete de la CSM, care sunt extrem de obosite, mai ales ca nici ele nu mai au 20 de ani. Cristina Neagu, de la care se asteapta totul, nu este 100%. Mult sub 100% este si Eliza Buceschi, cu maxima parere de rau. Eu stiu ca fetele s-au pregatit, le-am vazut pe multe dintre ele la treaba in vacanta activa pe care au avut-o. Nu stiu, sunt prea suparat sa mai scriu ceva acum. Ca nici n-am chef sa-mi para mie rau. Nu-s hiena, nu-s nici impotriva nimanui, dar este cert ca am jucat penibil pana acum. Iar Ryde nu este strain de asta. Mai ales ca i s-a asigurat tot ce trebuia, de la staff tehnic pana la alte ghidusii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu