sâmbătă, 28 martie 2015

Tucu-ti marketingu’ tau...

N-am fost la Cluj-Napoca la Trofeul Carpati si nu stiu daca imi pare rau sau nu. Atmosfera a fost senzationala (chit ca urla ala de la microfon ca la concerte), sala arata minunat (apoi am citit 10 chestii defectuoase nu stiu in ce ziar din Cluj), dacul a existat (si a avut guma de mestecat)... Dupa cum se vede, la orice pozitiv se poate adauga cate o carcoteala. Daca nu exista, o inventam si gata...
Sunt si lucruri care nu sunt inventate. Prietenii mei s-au dus sambata la meciuri, la finale, si s-au bucurat de ce-au vazut. Au vrut sa-si cumpere ceva cu insemnele Romaniei si.. canci. Ba, unul dintre organizatori le-a si zis: dar ce aveti ca toti ma intrebati de astea... Asta inseamna ca oamenii chiar isi doresc asta. Mai stiu foarte bine ce FRH are oameni cu care lucreaza pe marketing. Oamenii aia ar trebuie sa spuna FRH-ului ca primele lucruri pe care le cumpara oamenii sunt tricourile, esarfele, caciulile, tampeniile de meci... cu tricolor daca se poate. Pariez ca din cei 7.200 de oameni de sambata, cel putin 100-200 ar fi cumparat tricouri de joc ale nationalei Romaniei (DE JOC), macar vreo 2-300 ar fi cumparat un tricou replica (dar un tricou adevarat). Eu, chiar daca nu am fost la meci, am vorbit cu prietenii mei sa-mi cumpere daca gasesc. Da, ala Kempa, nu ceva mistouri...
Aceeasi problema este si in Baia Mare, la cele doua cluburi de handbal. In afara unei esarfe cu HCM nu poti cumpara nimic de la sala. Ce sa mai spun de tricouri de joc. De la echipa de rugby, s-a rezolvat si sunt foarte multumit. Nu-i normal sa faci de 10 ori sala arhiplina intr-un sezon si de minim alte 10 ori sala plina si sa nu ai un calendar, un tricou, alte chitibusareli cu HCM sau cu HCM Minaur. Pentru ca, HCM joaca in Champions League, este campioana, iar HCM Minaur se bate la medalii... Ori asta inseamna ca intereseaza.
Si zic asta si mai enervat, dupa ce ieri am reusit sa-mi cumpar un tricou al echipei Larvik HK.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu